Glub napisał(a):W przypadku nc700x pod lewą owiewką. W nc700S to ni cholery nie wiadomo gdzie:-P
No właśnie i to jest największy problem. Już niebawem będę się zabierał za olejarkę w NC. Montaż w serwisie, więc raczej będzie to zestaw gotowy niż samoróbka, ale mam dylemat z doborem właściwego rozwiązania do "S"-ki. To typowy naked i jest bardzo mało miejsca na ukrycie tych wszystkich elementów, a zwłaszcza zbiorniczka oleju, chyba że ktoś chciałby poświęcić schowek na kask. Dla mnie to wykluczone. Dlatego w grę wchodzą raczej "najszczuplejsze" zestawy.
Glub napisał(a):Kaplan, sam mam olejarkę i musze pamietac tylko o uzupelnianiu oleju przekladniowego w zbiorniku, ktory jest pod owiewką wiec powinienem zrobić jakies okienko do kontroli.
Glub, a Ty jakiej olejarki używasz w swoim NC?Zastanawiałem się nad Scottoilerem - robię od 5 tys. do maks. 8 tys. km rocznie, więc nawet wersja Mini by wystarczyła. Cenowo jest trochę drożej od polskich produktów, ale prawie cały mechanizm ukryty jest w jednym zbiorniczku, do tego ten ostatni można zamówić też w wersji elastycznej, którą łatwo ukryć, dopasować.
Jednak są jakieś problemy z montażem wersji VSystem w NC-kach (brak możliwości podpięcia się do podciśnienia) i dopiero w modelach Euro4 (czyli od 2016 r.) jest to możliwe.
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... cottoiler/http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic ... r-vsystem/https://www.scottoiler.com/kb/article/nc750-2016.htmlhttp://installguides.ibooking.com/suppo ... des-en.aspDla NC-ków z Euro3 (2012-2015) od Scottoilera pasuje tylko ESystem, ale ten wariant jest bardzo drogi i mało opłacalny.
Kotin napisał(a):Jeśli ktoś jest zainteresowany oliwiarką Lubrixa (taką mają np. Wesoły Dyzio i Przemkry), to u Dyzia jeszcze leży moja, którą mogę odsprzedać w cenie zakupu hurtowego - brałem ją do 600, a nastapiła nieoczekiwana zmiana motocykla, więc Lubrixa nadal czeka na montaż - jeśli ktoś chce, proszę o kontakt PW.
Opinie o Lubrixie najlepiej brać właśnie od Dyzia i Przemkry - używają tego od pewnego czasu, więc mogą podzielić się doświadczeniem.
Nad Lubrixą też się zastanawiam, bo ma mały zbiorniczek i prostsze podłączenie niż np. w PPMoto. Rzecz jednak w tym, że wymaga ona podpięcia pod sensor biegu jałowego, aby oliwiarka nie pracowała podczas postoku.
http://serwer1357122.home.pl/Schemat=20Lubrixa.pdfPytanie natomiast, czy w DCT występuje standardowy czujnik luzu jak w skrzyniach manualnych, czy jest to zupełnie inaczej rozwiązane i może być problem z uzyskaniem takiego sygnału. Chyba że da się z samą kontrolką "N" na panelu?