Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
So lip 08, 2017 7:47 am
Wspornikiem.
So lip 08, 2017 7:50 am
przed użytkowaniem olejarki umyj łańcuch z dotychczasowego smaru.
olej go rozpuści i upieprzy całe moto
So lip 08, 2017 8:12 am
syku napisał(a):czym jest ten wężyk taki pozwijany w spiralkę?
To jest element olejarki (taki stelaż, żeby móc ją zamontować).
So lip 08, 2017 8:13 am
syku napisał(a):przed użytkowaniem olejarki umyj łańcuch z dotychczasowego smaru.
olej go rozpuści i upieprzy całe moto
Tak dzisiaj zrobię, dzięki za podpowiedź
Pt sie 04, 2017 11:59 am
20170618_115159_wynik.jpg
20170618_115216_wynik.jpg
Olejarkę loobman w Hondzie NC 750s zamontowałem tak jak na zdjęciach. Działa bez zarzutu.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pt sie 04, 2017 2:06 pm
I tak wygląda łańcuch smarowany oliwiarką?
Pt sie 04, 2017 3:46 pm
Tak wyglądał łańcuch smarowany glutami. Zrobie jezzcze fotki jak wygląda teraz.
Wt sie 22, 2017 2:02 pm
Po przejechaniu 3 kkm z zamontowaną olejarką loobmana w hondzie NC 750s, gdzie do smarowania łańcucha używam zwykłego oleju silnikowego 10W40, mam takie spostrzeżenia:
Łańcuch jest nasmarowany, czysty. Wygląda wzorcowo. Ze zbiorniczka oleju w olejarce ledwie ubyło.
Olej jednak trochę się rozchlapuje. Na szczęście niegroźnie. Pierwszy punkt chlapania to górna osłona łańcucha, która po jeździe jest na końcu tłusta. Drugi punkt chlapania do dekiel od DCT, który jest zapocony na samym dole. Sprawdzam poziom oleju silnikowego. Jest ok i na tej podstawie wnoszę, że chlapie olejem z olejarki, a nie z DCT. Miał ktoś podobnie?
Końcówka olejarki zrobiła się brudna, oblepiona kurzem z olejem.
Wt sie 22, 2017 2:20 pm
gmer napisał(a):Olej jednak trochę się rozchlapuje. Na szczęście niegroźnie. Pierwszy punkt chlapania to górna osłona łańcucha, która po jeździe jest na końcu tłusta. Drugi punkt chlapania do dekiel od DCT, który jest zapocony na samym dole. Sprawdzam poziom oleju silnikowego. Jest ok i na tej podstawie wnoszę, że chlapie olejem z olejarki, a nie z DCT. Miał ktoś podobnie?
Końcówka olejarki zrobiła się brudna, oblepiona kurzem z olejem.
Ja tak mam w motooilerze, nie jest to nic niepokojącego.
Wt sie 22, 2017 4:41 pm
gmer napisał(a):Po przejechaniu 3 kkm z zamontowaną olejarką loobmana w hondzie NC 750s, gdzie do smarowania łańcucha używam zwykłego oleju silnikowego 10W40, mam takie spostrzeżenia:
Łańcuch jest nasmarowany, czysty. Wygląda wzorcowo. Ze zbiorniczka oleju w olejarce ledwie ubyło.
Olej jednak trochę się rozchlapuje. Na szczęście niegroźnie. Pierwszy punkt chlapania to górna osłona łańcucha, która po jeździe jest na końcu tłusta. Drugi punkt chlapania do dekiel od DCT, który jest zapocony na samym dole. Sprawdzam poziom oleju silnikowego. Jest ok i na tej podstawie wnoszę, że chlapie olejem z olejarki, a nie z DCT. Miał ktoś podobnie?
Końcówka olejarki zrobiła się brudna, oblepiona kurzem z olejem.
Dlaczego używasz oleju silnikowego zamiast przekładniowego? Tak mówi instrukcja olejarki?
Gęsty przekładniowy olej będzie mniej chlapał i lepiej trzymał się łańcucha.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.