klemens napisał(a):Mnie chodzi o tą płaską blachę, która wchodzi pod rączkę uchwytu i trzeba wciskać palce między nią a uchwyt.
Chyba jedynym rozwiązaniem problemu jest...BMW R1200GS (2013)
A premiera w Polsce już za chwileczkę.
klemens napisał(a):Mnie chodzi o tą płaską blachę, która wchodzi pod rączkę uchwytu i trzeba wciskać palce między nią a uchwyt.
Chyba jedynym rozwiązaniem problemu jest...BMW R1200GS (2013)
klemens napisał(a):Mnie chodzi o tą płaską blachę, która wchodzi pod rączkę uchwytu i trzeba wciskać palce między nią a uchwyt.
Chyba jedynym rozwiązaniem problemu jest...BMW R1200GS (2013)
klemens napisał(a):Eee, no, stelaż hondy to i bez przeróbek jest rajem dla plecaka w porównaniu z kombinacją stelaż GIVI - uchwyty Hondy.
Mój plecaczek niby też nie narzeka ale lata mi tam z tyłu a przy ostrzejszym hamowaniu mam go prawie na głowie. To ja czuję, że plecak nie ma się czego porządnie złapać.
goramo napisał(a):Nie wiem jak stelaż centralnego kufra może być jeszcze niżej umiejscowiony - u mnie od płyty do uchwytów jest może maksymalnie z 1cm luzu *
* luz w miejscu końcówek uchwytów - tam gdzie profil płyty schodzi najniżej.
Zaznaczyłem to na zdjęciu ->
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 135 gości