Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr paź 29, 2014 11:02 pm
A ja mysle, ze Raphi masz racje ale nie do konca. eNCekiem jezdze czasami po szutrach i wiem ze ABS dziala do samego konca tj, jak tylko moto jest w ruchu i kolo sie blokuje podczas hamowania to ABS funkcjonuje. Moze granica 20km/h jest prawdą tylko w motongach sprzed kilku lat? Wszak czułość i tempo reakcji systemu zależy od możliwości obliczeniowych procka ABSu. I pewnie jest tak, ze jak masz ABS z 2004-2007 roku to taki jest wolniejszy niz ABS z 2012 czy 2014 r. I jest pewnie tak wolny, ze zanim zaskoczy to rozpoczynając hamowanie z 20km/h predzej sie zatrzymasz.
Cz paź 30, 2014 4:26 am
Jak zaczniesz hamowanie z większej prędkości to działa do zatrzymania a A jak z prędkości poniżej 20 kmh to już nie. W litrze po odpaleniu moto świeci się na czerwono lampa ABS do przekroczenia tej właśnie prędkości. Potem gaśnie.
Cz paź 30, 2014 10:20 pm
Tak. Ale tylko po odpaleniu. Tzn, ze jak sie zatrzymasz i ruszasz ponownie to ABS pracuje juz. Jest "naładowany". Co nie wyklucza mojej teorii.
Śr cze 07, 2017 11:24 am
Mam pytanie. Czy w CBF 1000 ABS jest równoznaczny z C-ABS? Czy wychodziły wersje i takie i takie.
Śr cze 07, 2017 1:09 pm
Według mojej wiedzy każda litrowa cbfka wyposażona jest w combined brake system a niektóre dodatkowo w abs. Więc abs zawsze był c-ABS
Śr cze 07, 2017 1:54 pm
Dzięki!. Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić to był bym wdzięczny
Cz cze 08, 2017 7:26 am
Dworzi napisał(a):Dzięki!. Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić to był bym wdzięczny
Kuba, w ilu wątkach będziesz się jeszcze pytać o to samo ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.