Śr mar 30, 2011 7:54 am
Śr mar 30, 2011 8:06 am
Śr mar 30, 2011 1:46 pm
Śr mar 30, 2011 2:32 pm
Śr mar 30, 2011 7:51 pm
Cz mar 31, 2011 6:19 am
Cz mar 31, 2011 7:21 am
Cz mar 31, 2011 8:38 am
Cz mar 31, 2011 11:09 am
Cz mar 31, 2011 11:37 am
PeterS napisał(a):Kiedyś widziałem wcześnie rano na ulicy samą ramę roweru przypiętą do znaku drogowego
Oczywiscie, że to wszystko jest złudne. Mam świadomość, że blokadę Naxa można urwać sama silą woli, krzywo na nią patrząc ale może nie każdy o tym wie. Nie kazdemu pasuje też siłowanie się z całym motocyklem. Przyjdzie zaopatrzony w klucz 13/17 i szybko wykręci co mu potrzebne. A jak okaże się, że zapomniał klucza, to z żalu potnie siodło żyletką czy tp. Ptak czy psiak, lepiej jakąś blokadę mieć niz nie mieć, a najlepiej na nocne i trochę dłuższe dzienne postoje stawiać na parkingu strzeżonym (kumplowi w K-owie zapitolili z garażu TDMę zakotwioną bodaj do podłoża. Zamknęli drzwi, żeby nikogo nie budzić hałasem w nocy i cała noc ich).
Osobiście, znając "od kuchni" sądowe zagrywki ubezpieczycieli z roszczeń AC/OC, wolę jednak składać do skarpetki niż płacić AC.