blokada tarczy

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: blokada tarczy

Postprzez PeterS » Cz mar 31, 2011 12:03 pm

A ile już uskładałeś?[/quote]
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :tongue: ;)
Na razie nic, bo inwestuję na bieżąco :cool: ;)
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez motolukasz » Cz mar 31, 2011 12:52 pm

klemens napisał(a):
PeterS napisał(a):....Osobiście, znając "od kuchni" sądowe zagrywki ubezpieczycieli z roszczeń AC/OC, wolę jednak składać do skarpetki niż płacić AC.

A ile już uskładałeś?


Ja wszystko puszczam przelewami :beer: :cheers: :lol: :lol: :lol:
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika
motolukasz
Miłośnik
 
Posty: 658
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:52 pm
Lokalizacja: Pruszków
Wiek: 44
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez klemens » Pt kwi 01, 2011 5:05 pm

Dżentelmeni o pieniądzch nie rozmawiają, DŻENTELMENI JE MAJĄ. Czy są tu jacyś dżentelmeni?
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: blokada tarczy

Postprzez motolukasz » Pt kwi 01, 2011 7:35 pm

klemens napisał(a):Dżentelmeni o pieniądzch nie rozmawiają, DŻENTELMENI JE MAJĄ. Czy są tu jacyś dżentelmeni?


Forumowy miszcz ciętej riposty :biggrin:
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika
motolukasz
Miłośnik
 
Posty: 658
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:52 pm
Lokalizacja: Pruszków
Wiek: 44
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez goramo » Pt kwi 01, 2011 7:41 pm

klemens napisał(a):DŻENTELMENI JE MAJĄ. Czy są tu jacyś dżentelmeni?



No ja mam jakieś 80 zeta w portfelu.... :tongue: Czy do klubu dżentelmena mogę zatem zostać przyjęty? :rolleyes: :biggrin: :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez Goral4t » Pt kwi 01, 2011 8:51 pm

hehe ja mam 40 gr ;D
Motomaniacy są wszędzie :) X11 "Power of Dreams"
Avatar użytkownika
Goral4t
Maniak
 
Posty: 1357
Dołączył(a): N lis 21, 2010 12:32 pm
Lokalizacja: KSU
Wiek: 31
Imię: Mariusz
Motocykl: CBF 600 sa, x11
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez Dude » Cz kwi 14, 2011 4:51 pm

PeterS napisał(a):Osobiście, znając "od kuchni" sądowe zagrywki ubezpieczycieli z roszczeń AC/OC, wolę jednak składać do skarpetki niż płacić AC.

Jak się wywalisz to też możesz naprawić z AC, zależy ile moto jest warte.
Większość motocyklistów jeździ na starych maszynach po 10 lat i więcej. Widzę takich mnóstwo w Warszawie. Motocykl za 6-12 tys. A składka 2000-3000 zł!!! tu się zgodzę, że AC nie ma sensu. Ale w nowym sprzęcie, musi być i już:)
Avatar użytkownika
Dude
Miłośnik
 
Posty: 739
Dołączył(a): N lut 06, 2011 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Marek
Motocykl: CBR 600 F 2012
W siodle: <100 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez Pix » Cz kwi 14, 2011 4:56 pm

Pamiętać trzeba jeszcze o jednej rzeczy... Mniej wesołej...

Nie wiem czy jest tak w większości ubezpieczycieli czy może tylko u mojego ale każda naprawa motocykla z AC wiąże się ze wzrostem następnej składki... Czyli drobne przetarcie lepiej naprawić z własnej kieszeni, a poważne zgłosić ubezpieczycielowi. W następnym roku AC może być droższe o 30-50%.
Tak podobnież jest w Uniqa, a wiem to od bardzo dobrego znajomego, który właśnie mnie ubezpiecza.
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...

CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl
Avatar użytkownika
Pix
Znawca
 
Posty: 259
Dołączył(a): Cz sty 27, 2011 5:42 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 47
Motocykl: CBR 1100XX4

Re: blokada tarczy

Postprzez patyk » Cz kwi 14, 2011 5:03 pm

Jako ciekawostka powiem, ze oczojebna pomarańczowa linka między blokadą na tarczy a kierownicą u tych mniej znających się, tudzież mniej kumatych, też wzbudza nie lada zainteresowanie :) Przynajmniej raz w miesiącu ktoś mnie pyta po co to jest i czy to jakiś rodzaj alarmu :]
i jak w tym kraju nie pić?
Avatar użytkownika
patyk
Użytkownik
 
Posty: 52
Dołączył(a): Cz kwi 07, 2011 7:35 am
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 40
Motocykl: Honda TransAlp

Re: blokada tarczy

Postprzez Bosman78 » Cz kwi 14, 2011 5:40 pm

Wg. mnie zakładanie blokad typu U-lock czy disk-lock nie ma więszkego sensu... przecież motocykla nie kradnie się jak auta ( złamał, odjechał ) szczególnie, że mamy fabrczyne blokady i immo. Moto po prostu pakuje się na pakę i tyle
„Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego faktu w słowa...”
Avatar użytkownika
Bosman78
Maniak
 
Posty: 1261
Dołączył(a): Cz mar 31, 2011 6:26 pm
Lokalizacja: Wawa
Wiek: 45
Motocykl: vStrom
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości