blokada tarczy

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: blokada tarczy

Postprzez klemens » Cz kwi 14, 2011 6:03 pm

Bosman78 napisał(a):Wg. mnie zakładanie blokad typu U-lock czy disk-lock nie ma więszkego sensu... przecież motocykla nie kradnie się jak auta ( złamał, odjechał ) szczególnie, że mamy fabrczyne blokady i immo. Moto po prostu pakuje się na pakę i tyle

Ale disclock z alarmem przynajmniej wyje. Lepszy rydz niż nic.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: blokada tarczy

Postprzez PeterS » Pt kwi 15, 2011 5:57 am

W cytowanym przeze mnie wczesniej wątku pojawił się ciekawy wpis - nie blokada ale kłódka z atestem
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/v ... na#p167916
Avatar użytkownika
PeterS
Fanatyk
 
Posty: 3165
Dołączył(a): Pn wrz 06, 2010 9:22 am
Lokalizacja: Audiland, woj. małopolskie
Wiek: 47
Motocykl: HH 600+ETZ 250
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez auspuf » Pn kwi 25, 2011 6:24 pm

PeterS napisał(a):W cytowanym przeze mnie wczesniej wątku pojawił się ciekawy wpis - nie blokada ale kłódka z atestem
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/v ... na#p167916


kiedyś spedziłem trochę czasu w necie przeszukując różne fora i poznajac różne opinie na temat blokad na tarcze. potem wybralem sie do paru róznych sklepów ogladajac blokady renomowanych producentów. skonczylo sie na kłódce gerdy (podbno atestowana). koszt ok 60 moze 70 pln. nie pamietam. Generalnie z punktu widzenia totalnego amatora w rozbrajaniu zabezpieczeń, ta kłódka wygladała najsolidniej ze wszystkich zabezpieczen jakie ogladałem. Dodatkowo całkiem przyzwoicie pasuje na tarcze. Niestety takie rozwiązanie ma 3 minusy ( 1. nie jest widoczna z daleka i nie daje jednoczesnie informacji ze te moto ma blokadę; 2. jest bardziej wytrzymala niż tarcza - co moze skutkowac jej uszkodzeniem gdy sie o niej zapomni; 3. nie ma alarmu).
Czy to dobre rozwiązanie nie wiem. Przynajmniej solidniejsze niż blokady które miałem w rękach. Natomiast biorąc pod uwagę że przy przewożeniu swojego moto czas jaki potrzebowałem by wrzucić go na pakę busa był tak krótki że nawet wyjący alarm po rozbiciu tarczy nie jest przeszkodą.
auspuf
Znawca
 
Posty: 232
Dołączył(a): Pt mar 25, 2011 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Motocykl: CBF 600 N/A '04
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez goramo » Pn kwi 25, 2011 8:36 pm

auspuf napisał(a):Natomiast biorąc pod uwagę że przy przewożeniu swojego moto czas jaki potrzebowałem by wrzucić go na pakę busa był tak krótki że nawet wyjący alarm po rozbiciu tarczy nie jest przeszkodą.


To jest niestety najlepszy sposób na zajumanie motonga. Żadne tam bawienie się w rozwalanie blokady itp. Goście pakują sprzęt do busa i tyle ich widziałeś. A tam to se alarm może wyć, blokada może sobie być... nie ma znaczenia... :confused:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez klemens » Cz cze 16, 2011 12:50 pm

Dla mnie (od wczoraj) największą zaletą alarmu w blokadzie jest to, że alarm nie pozwoli ruszyć motocyklem z zapomnianą, zapiętą blokadą.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: blokada tarczy

Postprzez zbyhu » Pt cze 17, 2011 6:24 am

Ja sobie w tym celu kupilem takia spiralna linke, przypinana do kierownicy.
Dziala ;).
Ale bylem madry po szkodzie - kupilem linke jak juz sobie pokrzywilem tarcze ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7386
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez kali » Śr sie 03, 2011 6:49 am

Mam kłódkę firmy ABUS coś w stylu jak na focie poniżej. Wcześniejszy model, który posiadam nie jest w plastikowej otulinie i trzeba bardziej uważać przy zakładaniu aby czegoś nie obtłuc ;) Kłódeczka niewielkich rozmiarów i bardzo solidna. Zakładamy ją na tarczę hamulcową przedniego koła. Oczywizda trzeba pamiętać, że się ją założyło bo inaczej może być kupa :D

Obrazek
Ostatnio edytowano Śr sie 03, 2011 7:23 am przez kali, łącznie edytowano 2 razy
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez goramo » Śr sie 03, 2011 6:52 am

Zajebista sprawa z tym GPSem.

Ile takie cuś kosztuje i kaj to kupić?
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez kali » Śr sie 03, 2011 6:54 am

goramo napisał(a):Zajebista sprawa z tym GPSem.

Ile takie cuś kosztuje i kaj to kupić?



Zrobię z tego nowy wątek bo pośmieciłem ;) Jestem dystrybutorem tego urządzenia.
Życie zaczyna się tak naprawdę po 50-tce..... w bicepsie
kali
Użytkownik
 
Posty: 60
Dołączył(a): Śr lip 27, 2011 8:28 am
Lokalizacja: Opole
Motocykl: KTM1290ADV S
W siodle: <100 kkm

Re: blokada tarczy

Postprzez goramo » Śr sie 03, 2011 6:58 am

kali napisał(a):Jestem dystrybutorem tego urządzenia.


O! To mam nadzieję, że dla forumowiczów solidne rabaty przewidujesz... :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości