Siema,
Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?
Aydaho napisał(a):Siema,
Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?
Wesoły Dyzio napisał(a):Aydaho napisał(a):Siema,
Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?
Sorry, nie obraź się, ale to już szczyt najwyższego lenistwa. Wpisz w szukajkę forumową "serwisówka", a znajdziesz.
A tak po za tym, przewody plusowe są czerwone.
Aydaho napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):Aydaho napisał(a):Siema,
Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?
Sorry, nie obraź się, ale to już szczyt najwyższego lenistwa. Wpisz w szukajkę forumową "serwisówka", a znajdziesz.
A tak po za tym, przewody plusowe są czerwone.
Nie szukałem -w soboty mam lenia
Mam trzy przewody czerwony ( wiem ze to plus ) czarny i zolty
tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.
Wesoły Dyzio napisał(a):tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.
Aby tam się dostać trzeba zdjąć owiewkę z przodu, owiewkę z tyłu, podnieść bak, przedłużyć i przełożyć przewody na tył. Imo mniej roboty ze zdemontowaniem przodu.
tajland napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.
Aby tam się dostać trzeba zdjąć owiewkę z przodu, owiewkę z tyłu, podnieść bak, przedłużyć i przełożyć przewody na tył. Imo mniej roboty ze zdemontowaniem przodu.
Owiewkę z przodu ? U mnie przewody były wystarczające. Poza tym ważne było dla mnie,aby nie rozgrzebywać instalacji motocykla (w tej kostce prąd jest również dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce).
zbyhu napisał(a):Strasznie kombinujecie.
Pod siedzeniem kierowcy macie dwie kostki, w której na pewno jest jakiś plus po stacyjce. Trzeba zdjąć tylko fotel kierowcy.
Jest też puszka bezpieczników i tylko jeden z bezpieczników jest bezpośrednio pod prądem, reszta jest "po stacyjce".
Nic prostszego jak wyjąć bezpiecznik i zamiast niego wpiąć obwód z bezpiecznikiem i rozgałęzieniem na swoje potrzeby. Zdjąć trzeba tylko tylny fotel, a powrót do oryginału banalnie prosty.
Jest też pod prawą tylną owiewką kostka z plusem po stacyjce. Ktoś już o niej pisał. I na pewno jest gdzieś kostka fabryczna pod alarm.
Nieinwazyjnych plusów w CBF jest Ci dostatek .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 137 gości