Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Aydaho » So kwi 06, 2013 6:16 pm

Siema,

Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?
Avatar użytkownika
Aydaho
Użytkownik
 
Posty: 173
Dołączył(a): Pn wrz 03, 2012 6:10 am
Lokalizacja: W-wa
Wiek: 47
Imię: Adam
Motocykl: CBF 600 SA '12
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Wesoły Dyzio » So kwi 06, 2013 6:24 pm

Aydaho napisał(a):Siema,

Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?

Sorry, nie obraź się, ale to już szczyt najwyższego lenistwa. Wpisz w szukajkę forumową "serwisówka", a znajdziesz. :lol:
A tak po za tym, przewody plusowe są czerwone.
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Aydaho » So kwi 06, 2013 7:08 pm

Wesoły Dyzio napisał(a):
Aydaho napisał(a):Siema,

Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?

Sorry, nie obraź się, ale to już szczyt najwyższego lenistwa. Wpisz w szukajkę forumową "serwisówka", a znajdziesz. :lol:
A tak po za tym, przewody plusowe są czerwone.



Nie szukałem -w soboty mam lenia :)

Mam trzy przewody czerwony ( wiem ze to plus ) czarny i zolty
Avatar użytkownika
Aydaho
Użytkownik
 
Posty: 173
Dołączył(a): Pn wrz 03, 2012 6:10 am
Lokalizacja: W-wa
Wiek: 47
Imię: Adam
Motocykl: CBF 600 SA '12
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Wesoły Dyzio » So kwi 06, 2013 7:20 pm

Aydaho napisał(a):
Wesoły Dyzio napisał(a):
Aydaho napisał(a):Siema,

Własnie przegladalem schemat podlaczenia takiego zestawu do motoru - wszystko proste bo banalne +,-, przekaźnik .... Ale gdzie znaleźć + po stacyjce ( ma tam isc żółty przewòd ) ? Ma ktos moze schemat instalacji ?

Sorry, nie obraź się, ale to już szczyt najwyższego lenistwa. Wpisz w szukajkę forumową "serwisówka", a znajdziesz. :lol:
A tak po za tym, przewody plusowe są czerwone.



Nie szukałem -w soboty mam lenia :)

Mam trzy przewody czerwony ( wiem ze to plus ) czarny i zolty

W brązowej kostce masz dwa grube czerwone przewody, ktore idą do stacyjki. Niestety dostać się do niej można po zdjęciu owiewek i lamp.
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez tajland » So kwi 06, 2013 8:33 pm

Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.
tajland
 

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Wesoły Dyzio » So kwi 06, 2013 9:08 pm

tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.

Aby tam się dostać trzeba zdjąć owiewkę z przodu, owiewkę z tyłu, podnieść bak, przedłużyć i przełożyć przewody na tył. Imo mniej roboty ze zdemontowaniem przodu.
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez tajland » So kwi 06, 2013 9:39 pm

Wesoły Dyzio napisał(a):
tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.

Aby tam się dostać trzeba zdjąć owiewkę z przodu, owiewkę z tyłu, podnieść bak, przedłużyć i przełożyć przewody na tył. Imo mniej roboty ze zdemontowaniem przodu.

Owiewkę z przodu ? U mnie przewody były wystarczające. Poza tym ważne było dla mnie,aby nie rozgrzebywać instalacji motocykla (w tej kostce prąd jest również dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce).
tajland
 

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Wesoły Dyzio » So kwi 06, 2013 9:47 pm

tajland napisał(a):
Wesoły Dyzio napisał(a):
tajland napisał(a):Zastanów się czy nie przeciągnąć przewodu na tył do owiewki (w tej chwili nie pamiętaj po której stronie) tam jest zostawiona kostka do której można się podpiąć bez rozgrzebywania instalacji i demontażu przodu.

Aby tam się dostać trzeba zdjąć owiewkę z przodu, owiewkę z tyłu, podnieść bak, przedłużyć i przełożyć przewody na tył. Imo mniej roboty ze zdemontowaniem przodu.

Owiewkę z przodu ? U mnie przewody były wystarczające. Poza tym ważne było dla mnie,aby nie rozgrzebywać instalacji motocykla (w tej kostce prąd jest również dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce).

Jak nie zdejmiesz owiewki z przodu to nie podniesiesz zbiornika
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez zbyhu » N kwi 07, 2013 8:10 am

Strasznie kombinujecie.
Pod siedzeniem kierowcy macie dwie kostki, w której na pewno jest jakiś plus po stacyjce. Trzeba zdjąć tylko fotel kierowcy.
Jest też puszka bezpieczników i tylko jeden z bezpieczników jest bezpośrednio pod prądem, reszta jest "po stacyjce".
Nic prostszego jak wyjąć bezpiecznik i zamiast niego wpiąć obwód z bezpiecznikiem i rozgałęzieniem na swoje potrzeby. Zdjąć trzeba tylko tylny fotel, a powrót do oryginału banalnie prosty.
Jest też pod prawą tylną owiewką kostka z plusem po stacyjce. Ktoś już o niej pisał. I na pewno jest gdzieś kostka fabryczna pod alarm.
Nieinwazyjnych plusów w CBF jest Ci dostatek ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Podłączenie gniazda zapalniczki CBF600

Postprzez Wesoły Dyzio » N kwi 07, 2013 8:38 am

zbyhu napisał(a):Strasznie kombinujecie.
Pod siedzeniem kierowcy macie dwie kostki, w której na pewno jest jakiś plus po stacyjce. Trzeba zdjąć tylko fotel kierowcy.
Jest też puszka bezpieczników i tylko jeden z bezpieczników jest bezpośrednio pod prądem, reszta jest "po stacyjce".
Nic prostszego jak wyjąć bezpiecznik i zamiast niego wpiąć obwód z bezpiecznikiem i rozgałęzieniem na swoje potrzeby. Zdjąć trzeba tylko tylny fotel, a powrót do oryginału banalnie prosty.
Jest też pod prawą tylną owiewką kostka z plusem po stacyjce. Ktoś już o niej pisał. I na pewno jest gdzieś kostka fabryczna pod alarm.
Nieinwazyjnych plusów w CBF jest Ci dostatek ;).

Dla mnie prościej było z przodu :smoke:
Jedź wolniej, myśl szybciej Obrazek


Obrazek
Wesoły Dyzio
Nightmare
 
Posty: 5502
Dołączył(a): Cz sty 17, 2013 10:45 am
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Wiek: 56
Imię: Jacek
Motocykl: CBF 600SA '10
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 137 gości