zbyhu napisał(a):Z tego co wiem jednak (przynajmniej w CBF1000) czesc przewodow hamulcowych jest fabrycznie w stalowym oplocie (i potem czarnym gumolicie, wiec nie widac).
Przewody są standardowo zbrojone i pokryte gumą - jednakże nie jest to porównywalne z typowym przewodem w stalowym oplocie - standardowe i tak puchną - ale....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Owiec napisał(a):Jestem w pełni zadowolony - jest poprawa.
Na jakiej podstawie potrafisz stwierdzić tą poprawę???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Panowie... Dajmy sobie spokój... Stalowy oplot daje jedynie komfort psychiczny. Jak zaliczymy dzwona w kogoś, a będziemy mieli stalówkę to stwierdzimy, że przegięliśmy z prędkością albo refleks nie ten lub "się nie dało" wyhamować. W identycznej sytuacji bez oplotu obwinialibyśmy puchnące przewody...
Owego czasu miałem awaryjne hamowanie przed psem. Udało się jednak koledzy z tyłu po fakcie powiedzieli mi, że tylne koło już było grubo w górze. Ja tylko odczułem shimmy na kierownicy. Nie mam stalowego oplotu u siebie, a dual CBS jaki posiada XX też nie pomógł.
Zmierzam do tego, że nawet bez oplotu, a z ABS-em na pokładzie, moto jeśli ma wyhamować - to wyhamuje. Jeśli nie to...
a wydanie paruset złotych tylko dla komfortu psychicznego wydaje mi się sporym błędem.
To jest oczywiście tylko i wyłącznie moje zdanie. Nikt nie musi się z nim zgadzać.
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...
CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl