Decydując się na takie rozwiązanie kierowałem się następującymi przesłankami:
1. Mam bardzo dobrego kolegę, który od wielu lat pracuje w Bosch Polska i bardzo te żarówki polecał.
2. Mój kolega z pracy, który przez ostatnie 10 lat zrobił samochodem osobowym ponad 900 000 km właśnie je założył - mówi rewelacja - tych żarówek nie można kupić w każdym lepszym sklepie (nowość) - mają je tylko niektóre Serwisy Bosch w Polsce (nie wszystkie) no i allegro.
3. Mają homologację.
4. Co do żywotności to nie spodziewam się pod tym względem rewelacji - pewnie w tej materii nie da się więcej wycisnąć, niż to zrobili inni producenci.
Napiszcie lepiej czy montaż / demontaż takiej żarówki to prosta sprawa czy trzeba demontować osłony?
Co do Xenonów kupowanych na allegro jako opcja do samochodów -rozdzielanych do motocykli:
1. W większości brak homologacji,
2. bardzo często zdarza się w samochodach osobowych, że po zamontowaniu nawet w ciągu roku potrafi ulec awarii przetwornica (bardzo częsty przypadek).
3.. W motocyklach przeciętnie się mniej jeździ na światłach niż w samochodach (przebieg roczny) - dlatego wytrzymują trochę dłużej.
Każdy użytkownik powinien stosować rozwiązanie pod siebie - ja nie przewiduję, że w nocy będę pokonywał długie dystanse - wiem, że nawet te krótkie mają wpłym na sytuację taką a nie inną, ale liczę, że z nimi dam radę.
Niewątpliwie Xenon plus przetwornoca to bardzo dobre rozwiązanie - niezastąpione przez żadne inne propozycje.
Ale może są inne przesłanki, które uświadmoią mnie, że nie warto pójść tą drogą? - ckrytykę przyjmuję z godnością! Proszę o opinię.
Pozdrawiam