Śr sie 16, 2017 6:54 am
Obie lampy maja po dwie sruby regulacyjne. Jedna (gorna) obraza snop swiatla gora-dol, druga (dolna) lewo-prawo.
Strasznie beznadziejny dostep do tego jest, wiec trzeba zrzucac owiewki boczne. Potem starczy wyjechac na jakas uliczke w nocy i wyregulowac "pod siebie" swiatla krecac tymi srubami.
Metodą prób i błędów doszedłem do tego:
moto na podstawkę boczną, kierownica całkowicie w lewo i można grzebać przy prawym świetle, stojąc po lewej str.moto. Lewe światło - j.w, kierownica całkowicie na prawo.
Pokręciłem tą nakrętką -spokojnie da radę z owiewką tylko trzeba kierownik skręcić na maksa w lewo:) Wtedy jest dziura i można pokręcić.
Cz wrz 13, 2018 4:26 pm
So lip 18, 2020 11:50 am
So lip 18, 2020 12:14 pm
So lip 18, 2020 12:17 pm
raphi napisał(a):Musisz sobie złamać rękę w 6ciu miejscach i wtedy bez problemu wyregulujesz A tak na poważnie, jaki motocykl bo na tapatalku nie widać.
So lip 18, 2020 12:20 pm
To dobrze trafiłem Najlepiej chyba stanąć tyłem do motocykla, skręcić kierownicę w jedną ze stron i tak złamać rękę tyłem do tego pokrętła.mjr napisał(a):raphi napisał(a):Musisz sobie złamać rękę w 6ciu miejscach i wtedy bez problemu wyregulujesz A tak na poważnie, jaki motocykl bo na tapatalku nie widać.
CBF 1000A 2006r
So lip 18, 2020 12:26 pm
raphi napisał(a):]To dobrze trafiłem Najlepiej chyba stanąć tyłem do motocykla, skręcić kierownicę w jedną ze stron i tak złamać rękę tyłem do tego pokrętła.
So lip 18, 2020 12:30 pm
So lip 18, 2020 12:35 pm
No właśnie, ja pamiętam, że było tylko górne.Avalon napisał(a):tutaj fotka lampy od CBF1000 SC58
So lip 18, 2020 1:07 pm
Avalon napisał(a):tutaj fotka lampy od CBF1000 SC58