No to dziś dostałem przesyłkę, taką jak zamówiłem, czarny radiator ale 5 kabelków.
3 żółte można podpiąć w dowolnej kolejności do regulatora, a czerwony i czarny wchodzą odpowiednio do instalacji motocykla do czerwonego i zielonego.
Nowy regulator miał kabelki niezarobione. Musiałem ze starego powyciągać te metalowe styczniki, które się wkłada do kostki. Zacisnąłem je na nowych kabelkach.
Do tego w nowym regulatorze trzeba wywiercić w radiatorze otwory do montażu.
Po zamontowaniu okazało się że na dole jest nieco za gruby i lewa owiewka nie pasuje - musiałem dość konkretnie spiłować rogi.
Po podłączeniu prąd ładowania maks 13,6 i jest bardzo stabilny, czyli bez względu na to ile załączę odbiorników i jak dużo obrotów, prąd ładowania nie przekracza 13,6V, a gdy odbiorników mało i bieg jałowy to 13,5. Powymieniałem przepalone żarówki i odczytałem jeszcze dla pewności siedzący w komputerze błąd. 62 - czyli tak jak ostatnio - za duży prąd. Skasowałem błąd i rajza próbna. Przez 40 km nie przepaliło żarówki i ABS nie zgłosił błędów. A jeździłem w całym zakresie obrotów.
Zatankowałem i znów lubię swojego pupila
A zatem - DO ZOBACZENIA NA ZLOCIE!!!
...ale co ja tam wiem.