ABS ześwirował

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: ABS ześwirował

Postprzez Pix » Cz kwi 21, 2011 2:37 pm

Dla ścisłości: Mowa oczywiście o RN-07
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...

CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl
Avatar użytkownika
Pix
Znawca
 
Posty: 259
Dołączył(a): Cz sty 27, 2011 5:42 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 47
Motocykl: CBR 1100XX4

Re: ABS ześwirował

Postprzez raphi » Cz kwi 21, 2011 2:42 pm

No tak, tzn. RN-05 ma 5 kabelków, RN-07 ma 7. Różnią się też jakością (wytrzymałością) zastosowanych komponentów. Jeśli oryginalnie Honda CBF 1000 z 2006 r. ma 5 kabelków to zamówię RN-05 na komponentach z RN-07 (facet powiedział, że można).

Muszę sprawdzić ile tych kabelków jest u mnie. Wstrzymałem zamówienie.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez goramo » Cz kwi 21, 2011 2:50 pm

raphi napisał(a):Dobry zamiennik 342 zł :wallbash:
Oryginał w Hondzie
1720 :thumbdown:



Ja pierdolę....

A orientuje się ktoś ile kosztuje oryginalny altek? :unsure: Tak z ciekawości pytam....
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez Pix » Cz kwi 21, 2011 4:12 pm

goramo napisał(a):A orientuje się ktoś ile kosztuje oryginalny altek? :unsure: Tak z ciekawości pytam....


http://www.sklep.motorista.pl/
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...

CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl
Avatar użytkownika
Pix
Znawca
 
Posty: 259
Dołączył(a): Cz sty 27, 2011 5:42 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 47
Motocykl: CBR 1100XX4

Re: ABS ześwirował

Postprzez Pix » Cz kwi 21, 2011 5:21 pm

3 Stator Zestaw 001 1242,30 PLN szt.
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...

CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl
Avatar użytkownika
Pix
Znawca
 
Posty: 259
Dołączył(a): Cz sty 27, 2011 5:42 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 47
Motocykl: CBR 1100XX4

Re: ABS ześwirował

Postprzez goramo » Cz kwi 21, 2011 8:47 pm

Dzięki :cheers:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez raphi » Pt kwi 22, 2011 7:37 am

Zamówiłem RN-07 z 5 kabelkami. Bardzo przyjaźnie nastawiony człowiek :thumbsup:
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez raphi » Cz kwi 28, 2011 8:21 pm

No to dziś dostałem przesyłkę, taką jak zamówiłem, czarny radiator ale 5 kabelków.
3 żółte można podpiąć w dowolnej kolejności do regulatora, a czerwony i czarny wchodzą odpowiednio do instalacji motocykla do czerwonego i zielonego.
Nowy regulator miał kabelki niezarobione. Musiałem ze starego powyciągać te metalowe styczniki, które się wkłada do kostki. Zacisnąłem je na nowych kabelkach.
Do tego w nowym regulatorze trzeba wywiercić w radiatorze otwory do montażu.
Po zamontowaniu okazało się że na dole jest nieco za gruby i lewa owiewka nie pasuje - musiałem dość konkretnie spiłować rogi.
Po podłączeniu prąd ładowania maks 13,6 i jest bardzo stabilny, czyli bez względu na to ile załączę odbiorników i jak dużo obrotów, prąd ładowania nie przekracza 13,6V, a gdy odbiorników mało i bieg jałowy to 13,5. Powymieniałem przepalone żarówki i odczytałem jeszcze dla pewności siedzący w komputerze błąd. 62 - czyli tak jak ostatnio - za duży prąd. Skasowałem błąd i rajza próbna. Przez 40 km nie przepaliło żarówki i ABS nie zgłosił błędów. A jeździłem w całym zakresie obrotów.
Zatankowałem i znów lubię swojego pupila :thumbup:

A zatem - DO ZOBACZENIA NA ZLOCIE!!!
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez raphi » Cz kwi 28, 2011 8:29 pm

No i jeszcze w sprawie tego reglera bo się martwicie że Hondy się psują - otóż hondy się nie psują.
Poprzedni właściciel zamontował alarm i to właśnie on stał się przyczyną problemów z ładowaniem. Długo szukał gość przyczyny i znalazł - regulator napięcia padnięty - uszkodził go nieoryginalny alarm. Regulator został wymieniony na nowy, jakiś chiński, a alarm zdemontowany. No i ja kupiłem motocykl i poluzowała mi się klema która to uszkodziła ten chiński regulator - wielu elektryków potwierdza że poluzowana klema może mieć wpływ na regulator.

Wniosek - dobrze dokręcać i czasami sprawdzać klemy. Hondy się nie psują jak w nie nie ingerujemy. Boję się że oxfordowskie grzane manety mogą mi coś bruździć w instalacji - albo ten gówniany przekaźnik...
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: ABS ześwirował

Postprzez goramo » Cz kwi 28, 2011 8:57 pm

raphi napisał(a):A zatem - DO ZOBACZENIA NA ZLOCIE!!!


:thumbup: :thumbup: :thumbup:


:cheers:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 60 gości