N sty 19, 2014 11:13 am
N sty 19, 2014 1:27 pm
Pn sie 11, 2014 5:06 am
SynekM napisał(a):Hej ,
Klocki przy normalnej wymianie nie mogą się zapowietrzyć , nie ma takiej opcji . Poza tym wiem , że klocki w początkowym okresie trzeba dotrzeć i traktować w miarę delikatnie .
Autoryzowany serwis Hondy na Malowniczej zakłada teraz EBC .
Rozmawiałem ze sprzedawcą sklepu , który sprzedaje oryginalne części Hondy , stwierdził , że wielu klientów skarży się na drugi komplet klocków założony po fabrycznym , inny niż Hondy . Powiedział też , że ma klocki Nissin (który faktycznie jest założony na pierwszy montaż) i niestety nie jest tak dobry jak Nissin w pudełku Hondy , tu dodał , że to też opinia klientów .
Nie wiem czy to tylko gadanie , by kupić najdroższe , czy prawda . Faktem jest , że moto nie hamuje tak dobrze jak na pierwszych klockach . Nieprawdziwe wydaje mi się , by Nissin robił lepsze dla Hondy , niż te , które sprzedaje pod własną marką . Jest jeszcze jedno - twardość i może to jest przyczyną .
Czy ktoś jeździ na EBC HH ?
Zbychu sinterowe to takie z domieszką miedzi ?
pzdr.
Synek
goramo napisał(a):Sam się nad nimi zastanawiałem.
Vesrah to dobra firma jeśli chodzi o np. sprzęgła. Pewnie klocki też mają spoko.
Pn sie 11, 2014 6:36 am
Wt gru 02, 2014 5:58 am
Wt gru 02, 2014 9:14 am
Wt gru 02, 2014 10:03 am
Romek napisał(a):Ciekawi mnie czy klocki EBC z końcówką HH (niby wzmacniane) dają taką różnice jak bez HH. Skład jest inny ale czy robi taką różnicę ? Miałem klocki EBC w poprzednim motocyklu bez HH i sprawowały się bardzo dobrze robiąc na nich około 25 kkm, kumpel miał niby te wzmacniane w takim samym moto i też zrobił 25 kkm. Może to styl jazdy ale nie przekonuje mnie to za bardzo.
Wt gru 02, 2014 2:24 pm
goramo napisał(a):Zaciski w wersjach z ABS (3 tłoczkowe) i bez ABSu (2 tłoczkowe) nie są takie same. Klocki też nie.
Wt gru 02, 2014 5:23 pm
Cz gru 18, 2014 3:24 pm