mountain hamster napisał(a):Avalon napisał(a):Zdarcie klocków z jednej strony, świadczy w/g moje oceny o wadliwie działających prowadnicach
czyli nierówny docisk klocka do tarczy?
Po wymianie klocków i płynu zrobiłem odpowietrzenie układu. Czy to może pomóc?
Sama wymiana płynu i odpowietrzenie raczej tutaj wiele nie pomoże w kwestii równomiernego docisku klocków do tarczy.
Skoro nierównomiernie się dociskają, to być może tłoczki nie wysuwają się z zacisku równomiernie (może któryś jest troszkę zapieczony lub zasyfiony i nie wysuwa się tak "chętnie" jak pozostałe) lub tak jak Avalon napisał - może zacisk nie chodzi lekko na prowadnicach.
Myślę, że warto byłoby rozebrać zaciski, wyczyścić tłoczki, wyczyścić zaciski, obejrzeć gumki uszczelniające tłoczki - może któreś trzeba wymienić, wyczyścić i przesmarować prowadnice zacisków.
W kwestii usunięcia przyczyn pisków - można posmarować powierzchnię ZEWNĘTRZNĄ klocków cieniutką warstwą smaru do tego przeznaczonego - tylko w miejscach, w których klocek styka się z tłoczkiem.
Pzdr.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life