Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pn sie 20, 2018 1:53 pm
EBC HH.
Bo dobrze hamują i nie piszczą.
Choć mam teraz od Avalona na tylnej tarczy klocki sinterowe SBS i też złego słowa nie powiem, choć trwałości jeszcze nie znam.
Pn sie 20, 2018 3:04 pm
zbyhu napisał(a):EBC HH.
Bo dobrze hamują i nie piszczą.
Choć mam teraz od Avalona na tylnej tarczy klocki sinterowe SBS i też złego słowa nie powiem, choć trwałości jeszcze nie znam.
Ja do tej pory używałem TRW.
I nie wiem czy nie pozostać .... ?
Pn sie 20, 2018 5:51 pm
Jak jesteś zadowolony, to nie zmieniaj
.
Pn sie 20, 2018 6:04 pm
Lepsze wrogiem dobrego
Wt sie 21, 2018 8:25 am
zbyhu napisał(a):Jak jesteś zadowolony, to nie zmieniaj
.
N gru 30, 2018 8:15 am
Pany,
zmieniłem tarcze na nowe NC w mojej cbf 600, teraz szukam klocków żeby nie piszczały tak okrutnie jak stare klocki , znalazłem TRW i EBC , widziałem, że już o nich tutaj pisaliście ale ma ktoś z Was porównanie które będą ciszej hamować ?
N gru 30, 2018 10:16 pm
IMHO pomiędzy TRW czy EBC nie będzie różnicy. Miałem w moto zarówno ebc jak trw i jakoś nie zauważyłem różnicy. Piszę oczywiście o tej samej klasie czyli sintrenowych.
Pt sty 04, 2019 9:19 pm
Ekonomicznie złota seria Brenty lub SBS jak pisał Zbychu
Pn kwi 15, 2019 7:48 am
Jaki jest model klocków TRW na tył do CBF1000 z 2007? Czy było kilka różnych wersji zacisków w tym modelu?
Czemu pytam, bo w tym wątku kilka osób pisało że pasują klocki MCB634SH, jednak one nie pasują.
Co lepsze, wg. serwisówki (na fotkach) mam inną wersję zacisku z tyłu. U mnie wygląda identycznie jak zacisk z przodu (3 tłoczki).
Pn kwi 15, 2019 8:01 am
Złote brenty ostatnio założyłem u siebie na tył, jest ok a kosztowały jakieś grosze
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.