So sty 04, 2014 8:22 pm
adbok napisał(a):Lada dzień zabieram się za całościowe rozebranie, oczyszczenie i nasmarowanie zacisku tylnego w CBF 600 (tłoczki nie pracują tak jak potrzeba). Znalazłem takie oto HOW TO w internecie http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.ph ... ead#unread i kompletuje właśnie chemię potrzebną do tego zabiegu.
Powinienem o czymś szczególnym pamiętać zanim rozbiorę zacisk ? Chce go kompletnie zdemontować i zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie spuszczenie całego płynu hamulcowego zaraz po demontażu i ponowne jego zalanie oraz odpowietrzenie ? Czy lepiej zabezpieczyć płyn przed "ucieczką", a przy montażu dolewać nowego i odpowietrzać ?
So sty 04, 2014 10:45 pm
N sty 05, 2014 12:29 pm
Pn sty 06, 2014 8:18 pm
adbok napisał(a):
W takim razie jaki klej wybrać ? Sugerowałem się Manualem Haynes`a (takiego tam używają).
Tak smarem silikonowym chce posmarować tylko prowadnice. Tłoczki i uszczelki posmaruję płynem hamulcowym.
Odnośnie płynu to się nie zrozumieliśmy mój błąd Oczywiście, że muszę rozkręcić cały zacisk i jak rozumiem dalej mam 2 opcje:
1 - pompować dźwignią hamulca, aż tłoczki same wyjdą i płyn się wyleje/rozleje do jakiegoś podstawionego pojemnika. Po zabiegu oczyszczania zacisku przykręcić przewód hamulcowy i zalać nowy płyn + odpowietrzyć.
2 - unieść przewód hamulcowy "do góry" tak aby nie wylała się reszta płynu, a później wiadomo dolać nowego i odpowietrzać a później znowu dolać i odpowietrzać i tak do uzyskania nowego płynu w zacisku.
Śr sty 08, 2014 7:02 pm
Śr sty 08, 2014 8:40 pm
Cz sty 09, 2014 6:51 pm
goramo napisał(a):Dokładnie tak. To jest część nr 10. Ma siedzieć w miejscu, gdzie wsuwasz klocki stroną skierowaną do przodu motocykla.
Pt sty 10, 2014 6:00 am
Pt sty 10, 2014 8:15 am
N sty 19, 2014 11:02 am