Ja kupilem moto obnizone na lagach o jakies 2-3 cm. Bylem tak przejety zakupem, ze nawet nie zwrocilem na to uwagi i myslalem, ze w trakcie jazdy tak ma byc. Dopiero mechanik zapytal czy przestawic, bo jednak fabryczna geometria, to fabryczna geometria
Przestawil i po wszystkim wydawalo mi sie, ze moto jezdzi pewniej, stabilniej i mniej "wali sie" w zakrety. Ale wtedy mialem raptem kilka miesiecy doswiadczenia, wiec odczucia subiektywne
Teoretycznie, zeby zachowac geometrie powinno sie obnizyc na lagach dostosowujac do efektu zestawu obnizajacego tyl. Sugerowalbym jednak pod okiem specjalisty to robic
Cale moto siadzie, wiec przy takim rozwiazaniu uwazaj na progi
Na samych tylko lagach mozesz opuscic sam, ale po pojedz na pusty plac czy parking i sprawdzc czy i jak moto skreca na malych i wiekszych predkosciach. To raptem kilkanascie mm, ale geometria i prowadzenie sie zmienia. Nakulalem tak ok. 1tys. km i teraz w zyciu bym na lagach
NIE obnizyl. Mam 176cm i latam na najwyzszym polozeniu siodla w trasie i na srednim jak spodziewam sie zakretow
Spokojnie siegam ziemi calymi stopami przy wadze (w stroju) ok. 80kg.
Potrenuj, nabierz pewnosci... bedzie juz tylko lepiej