Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt maja 17, 2013 12:27 pm
Rupert -> no to ten "komplet" (czyli dwa łożyska i uszczelniacze) firmy JMT, to w Larssonie jest za 96,20pln i od ręki.
Taniej więc niż na allegro i nie muszę czekać na przesyłkę.
Ale czy te drugie z Larssona - za prawie 190 zeta są jakieś lepsiejsze i czy warte tych pieniędzy?
Edit:
Te droższe są firmy MC International i niby made in Japan.
Pt maja 17, 2013 12:37 pm
Dałem edit2 jak się połapałem, coś mi net zwiesił się
Uważam, że nie ma co przesadzać. JMT wystarczy.
Pt maja 17, 2013 12:40 pm
JA płaciłem u kolegi w motoryzacyjnym 80zł za łozyska. Niedługo w x11 będe wymieniał to zrobie zdj i napisze co i jak. Narazie siedze w szpitalu a części leżą.
Pt maja 17, 2013 2:54 pm
Jak wymieniałem łozyska w główce, to jeździłem EN-500, a CBF'a była dopiero w zamysłach producenta.
Zdjęć własnych zatem nie mam, ale mniej więcej w tym samym czasie pstrykałem foty dla "Świata Motocykli" a Paweł B. robił włąsnie serwis łożysk w CB Nighthawk.
Gdzieś w starszych nr. tego miesięcznka, wszystko jest ładnie opisane przez Pawła i udokumentowane fotografiami.
Pt maja 17, 2013 4:58 pm
Avalon napisał(a):Jak wymieniałem łozyska w główce, to jeździłem EN-500, a CBF'a była dopiero w zamysłach producenta.
Zdjęć własnych zatem nie mam, ale mniej więcej w tym samym czasie pstrykałem foty dla "Świata Motocykli" a Paweł B. robił włąsnie serwis łożysk w CB Nighthawk.
Gdzieś w starszych nr. tego miesięcznka, wszystko jest ładnie opisane przez Pawła i udokumentowane fotografiami.
niestety nie posiadam egzemplarza:P
no chyba że sama kupie części i dam do roboty w serwisie jak to takie trudne bedzie...
jeszcze poczytam:(
Pt maja 17, 2013 8:15 pm
Mam gdzieś w garażu na pewno ten egzemplarz, bo wszystkie w których były moje zdjęcia zostawiałem sobie na pamiątkę.
Poszukam, zeskanuję i dam znać.
Pt maja 17, 2013 8:36 pm
Avalon napisał(a):Mam gdzieś w garażu na pewno ten egzemplarz, bo wszystkie w których były moje zdjęcia zostawiałem sobie na pamiątkę.
Poszukam, zeskanuję i dam znać.
Pt maja 17, 2013 9:25 pm
Avalon napisał(a):Mam gdzieś w garażu na pewno ten egzemplarz, bo wszystkie w których były moje zdjęcia zostawiałem sobie na pamiątkę.
Poszukam, zeskanuję i dam znać.
dzieki wielkie, masz u mnie ++++
N maja 19, 2013 12:00 pm
Znalazłem, i zeskanowałem. Może się przyda.
Jak by co, to zainteresowanym wyślę w pełnej rozdzielczości na maila.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pn sty 20, 2014 7:46 pm
Witam odkopuje trochę temat bo właśnie jestem w trakcie wymiany tego łożyska. Utknąłem przed dylematem jak odkręcić nakrętki główki ramy, czy brutalnie śrubokrętem i młotkiem czy jakimś bardziej zmyślnym kluczem. Próbowałem hakowym od tylnego zawieszenia, ale nie drgnęło. Tak na prawdę to problem jest z dolną nakrętką, bo górna odkręciła się palcami...no i czym to przykręcić?
Zastanawiam się nad dorobieniem takiego klucza bo oryginalny jest kosmicznie drogi( ok. 300zł) a hakowy nie za bardzo daje rade.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.