Siemacie !
Odkopuję wątek.
Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny
), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie....
Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk....
). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie...
Który z tych zestawów polecicie? ->
http://sklep.scigacz.pl/-c-2258_55_664_665_1966.htmlJest sens dokładać do najtańszego ( oznaczenie 50 VX -> koszt: 510 pln) dwie stówy żeby mieć najmocniejszy (oznaczenie 50 ZVMX -> koszt: 708 pln), czy może ten najtańszy wystarczy?
A może wybrać ten pośredni - czyli 50 VM za 593 pln ?
I pytanie uzupełniające - czy ma ktoś z Was "dojście" do zestawów DID'a w niższych cenach?
Pozdro.