Zestawy napędowe

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Zestawy napędowe

Postprzez Osu! » N wrz 02, 2012 8:11 am

zbyhu napisał(a):Niewiele brakuje mi do 50kkm na tym łańcuchu :).

ZVM2x czy jakoś tak. Zębatki JT.


Czyli te zebatki w linku to gorsze...?
Nie mam olejarki.... :(
Ale rozrzut....jeden robi kilkanascie a drugi kilkadziesiat tysiecy kilometrow....kurka siwa, to moze warto w olejarke zainwestowac.... :frusty:

Zaraz jade posmigac po kaszubach...ale z moim napedem to ciut irytujaco sie juz smiga....dzwoni, szarpie, strzela.... :crybaby:
Avatar użytkownika
Osu!
Znawca
 
Posty: 462
Dołączył(a): Cz cze 02, 2011 6:53 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 43
Motocykl: XT1200Z

Re: Zestawy napędowe

Postprzez goramo » Wt lut 12, 2013 11:15 am

Siemacie ! :biggrin:

Odkopuję wątek.

Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny :msn-wink: ), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie.... :dusgust:

Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk.... :tongue: ). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie... :kwasny:


Który z tych zestawów polecicie? -> http://sklep.scigacz.pl/-c-2258_55_664_665_1966.html
Jest sens dokładać do najtańszego ( oznaczenie 50 VX -> koszt: 510 pln) dwie stówy żeby mieć najmocniejszy (oznaczenie 50 ZVMX -> koszt: 708 pln), czy może ten najtańszy wystarczy? :unsure:
A może wybrać ten pośredni - czyli 50 VM za 593 pln ? :unsure:

I pytanie uzupełniające - czy ma ktoś z Was "dojście" do zestawów DID'a w niższych cenach? :rolleyes:

Pozdro. :smile:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez Monte Christo » Wt lut 12, 2013 11:26 am

goramo napisał(a):Siemacie ! :biggrin:

Odkopuję wątek.

Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny :msn-wink: ), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie.... :dusgust:

Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk.... :tongue: ). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie... :kwasny:



Podejrzewasz, co może być powodem konieczności wymiany, bo chyba sam przebieg nie jest główną przyczyną?
:unsure:
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez goramo » Wt lut 12, 2013 11:51 am

Powód wymiany - nierównomierne wyciągnięcie i wynikające z tego szarpanie.

Łańcuch na samym początku użytkowania dostał kilka mocnych strzałów z powodu wariowania alarmu -> alarm odcinał na chwilę zapłon przy około 5,5-6,0 tys obrotów i następowało nagłe jebnięcie w jedną stronę (hamowanie silnikiem) a potem nagłe jebnięcie w drugą stronę (jak silnik łapał zapłon i moto dawał kangura w przód).
Usterkę alarmu ASO "usunęło" poprzez wyłączenie funkcji odcinania zapłonu i od tej pory jest git. W sumie taka funkcja w alarmie jest nie potrzebna skoro na pokładzie jest fabryczny HISS.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez raphi » Wt lut 12, 2013 1:54 pm

Nie wiem czy ja ze swoimi przygodami z łańcuchem jestem wiarygodny. U mnie ZVMX wytrzymał 16 kkm a VX już 20 i nie wygląda by się coś z nim miało dziać. Ten pierwszy bez olejarki, drugi z.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez Osu! » N kwi 14, 2013 6:05 am

goramo napisał(a):Siemacie ! :biggrin:

Odkopuję wątek.

Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny :msn-wink: ), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie.... :dusgust:

Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk.... :tongue: ). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie... :kwasny:


Który z tych zestawów polecicie? -> http://sklep.scigacz.pl/-c-2258_55_664_665_1966.html
Jest sens dokładać do najtańszego ( oznaczenie 50 VX -> koszt: 510 pln) dwie stówy żeby mieć najmocniejszy (oznaczenie 50 ZVMX -> koszt: 708 pln), czy może ten najtańszy wystarczy? :unsure:
A może wybrać ten pośredni - czyli 50 VM za 593 pln ? :unsure:

I pytanie uzupełniające - czy ma ktoś z Was "dojście" do zestawów DID'a w niższych cenach? :rolleyes:

Pozdro. :smile:



Powiem Ci czy warto jak moj sie skończy... - wymienilem napęd na ten o ktorym piszesz (najmocniejszy) i poki co mam na liczniku 20km nim zrobione....takze...troszke poczekasz na opinie :thumbup:
Avatar użytkownika
Osu!
Znawca
 
Posty: 462
Dołączył(a): Cz cze 02, 2011 6:53 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 43
Motocykl: XT1200Z

Re: Zestawy napędowe

Postprzez goramo » Wt maja 20, 2014 8:40 am

Odkopuję ponownie mój temat dotyczący zestawów napędowych. :smile:

Jako, że przebieg wzrósł o kolejne 10 tys i jest teraz na poziomie 35 tys km i powoli zaczynam mieć już dosyć szarpiącego łańcucha :kwasny: , dojrzałem chyba całkowicie do wymiany zestawu.

Ponawiam więc pytanie o pewne i sprawdzone źródło zestawów w dobrych cenach - gdzie kupić?

Czy może nie ma sensu przekopywać całego internetu i od razu uderzyć do sklepu "Ścigacz.pl" -> http://sklep.scigacz.pl/-c-2258_55_664_665_1966.html

:question:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez vExus » Wt maja 20, 2014 9:41 am

Jak już wybierzesz jakiś konkretny zestaw to cenę możesz porównać z aukcją tego gościa:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=509148&string=cbf+1000&search_scope=userItems-509148

Sam u niego nie kupowałem, ale na forum jest kilka osób, które go polecały.
Ktoś tam pisał, że dostał rabat. Jeżeli chcesz samodzielnie wymienić zestaw, a nie masz zakuwarki to możesz poprosić o łańcuch już zakuty. No i możesz odebrać w Wawie.
Ostatnio edytowano Wt maja 20, 2014 11:49 am przez vExus, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
vExus
Znawca
 
Posty: 269
Dołączył(a): N lis 06, 2011 10:14 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: Zestawy napędowe

Postprzez Sarnaon » Wt maja 20, 2014 10:39 am

Jadąc Wałem Miedzyszyńskim w kierunku Józefowa na końcu dwupasmówki jest rondo. Tam trzeba zawrócić i druga albo trzecia ulica w prawo jest sklep skuterowo-rowerowy. Za tym sklepem , w jednym budynku , Jest sklep z częściami motocyklowymi . Ostatnio kupiłem tam ZVMX GoldGold 2 - jakiś hiper wzmocniony i zębatki Sunstar za coś koło 7 stów- cena bez wymiany .
Bez problemu (i można się fajnie potargować) zmieniają też napędy w Motoszklarni .

Oczywiście , chodzi i stolyce !!
Sarnaon
 

Re: Zestawy napędowe

Postprzez Rocik » So maja 24, 2014 9:55 am

raphi napisał(a):Nie wiem czy ja ze swoimi przygodami z łańcuchem jestem wiarygodny. U mnie ZVMX wytrzymał 16 kkm a VX już 20 i nie wygląda by się coś z nim miało dziać. Ten pierwszy bez olejarki, drugi z.

Olejarka rozwiązuje sporo problemów obslugowych i zdecydowanie wydłuża żywotność zestawu napędowego


PS. Jak ktoś chce tani napęd DID + SunStar to załatwię najtaniej w PL ale odbiór osobisty w Wawie + browar :)
-----------------------------------------------------
CBF 1000 A '06
LwG dla wszystkich :thumbsup:
Obrazek
Avatar użytkownika
Rocik
Użytkownik
 
Posty: 119
Dołączył(a): Wt sie 06, 2013 11:53 am
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 47
Imię: Tomek
Motocykl: CBF 1000 A '06
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości