N wrz 02, 2012 8:11 am
zbyhu napisał(a):Niewiele brakuje mi do 50kkm na tym łańcuchu .
ZVM2x czy jakoś tak. Zębatki JT.
Wt lut 12, 2013 11:15 am
Wt lut 12, 2013 11:26 am
goramo napisał(a):Siemacie !
Odkopuję wątek.
Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny ), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie....
Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk.... ). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie...
Wt lut 12, 2013 11:51 am
Wt lut 12, 2013 1:54 pm
N kwi 14, 2013 6:05 am
goramo napisał(a):Siemacie !
Odkopuję wątek.
Jak go zakładałem (w sensie, że temat, a nie łańcuch, bo ten jest fabryczny ), to miałem na blacie ~7 tys km. Teraz jest ponad 25 tys km i w związku z tym, że mam nierówno wyciągnięty łańcuch, to raczej wymiana napędu w tym sezonie mnie nie ominie....
Nie wiem ile jeszcze ten oryginalny pożyje w stanie takim jakim jest - w sumie nie jest nadmiernie wyciągnięty, ale jednak jest efekt szarpania i głośno pracuje (tuk, tuk, tuk.... ). W związku z powyższym mam lekkie obawy czy się nie przytrafi pęknięcie łańcucha w najmniej spodziewanym momencie...
Który z tych zestawów polecicie? -> http://sklep.scigacz.pl/-c-2258_55_664_665_1966.html
Jest sens dokładać do najtańszego ( oznaczenie 50 VX -> koszt: 510 pln) dwie stówy żeby mieć najmocniejszy (oznaczenie 50 ZVMX -> koszt: 708 pln), czy może ten najtańszy wystarczy?
A może wybrać ten pośredni - czyli 50 VM za 593 pln ?
I pytanie uzupełniające - czy ma ktoś z Was "dojście" do zestawów DID'a w niższych cenach?
Pozdro.
Wt maja 20, 2014 8:40 am
Wt maja 20, 2014 9:41 am
Wt maja 20, 2014 10:39 am
So maja 24, 2014 9:55 am
raphi napisał(a):Nie wiem czy ja ze swoimi przygodami z łańcuchem jestem wiarygodny. U mnie ZVMX wytrzymał 16 kkm a VX już 20 i nie wygląda by się coś z nim miało dziać. Ten pierwszy bez olejarki, drugi z.