camilos55 napisał(a):szarpać nie szarpie ale są drgania na 6 biegu przy prędkościach 90-110 jak dodaję lekko gazu -powyżej 110 km/h one ustaja. masz racje jeszcze sie trochę gubię w tych biegach w bmw było całkiem inaczej ale... jeszcze troche i opanuję temat
Strzaleczka, tez wczesniej latalem GS650 w Dakrze, ale piecaki sam jak w Twoim. Ja co prawda mam automat DCT, ale najczesciej i tak jezdze na trybie manualnym i powiem Ci,ze jakiejs mega wiekszej roznicy F650gs vs NC700x nie widze.
W automacie 6 bieg potrafi wlaczyc juz przy 63 km/h...ale slychac wtedy,ze silnik sie meczy...to przy trybie "D" i bardzo , bardzo lekko otwartej przepustnicy. Jezdzac na manuallu, spokojnie "6" od mniej wiecej 75-85, ale DCT vs zwykla skrzynia, ma inne przelozenia...wiec motocykl na poszczegolnych biegach przy ten samej predkosci bedzie sie inaczej zachowywal.
Układ napędowy
Skrzynia biegów 6-stopniowa / *6-stopniowa o elektronicznym doborze przełożeń z wyborem trybu: automat, sport-automat, sekwencja ze zmianą przełożeń przyciskami na kierownicy
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe / *podwójne
Przełożenie wstępne 1,731 / *1,921
Przełożenie biegu 1 2,812 / *2,666
Przełożenie biegu 2 1,894 / *1,904
Przełożenie biegu 3 1,454 / *1,454
Przełożenie biegu 4 1,200 / *1,200
Przełożenie biegu 5 1,033 / *1,033
Przełożenie biegu 6 0,837 / *0,837
Przełożenie końcowe 2,687 / *2,437
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring
Prędkość maksymalna 160 km/h / *158 km/h