camilos55 napisał(a):Ja jakbym włączył "6" przy 80 km/h to trzesie (wibracje) - przy dodaniu lekko gazu.
To normalne...bo brakuje mocz i elastyczności.
camilos55 napisał(a):Ja jakbym włączył "6" przy 80 km/h to trzesie (wibracje) - przy dodaniu lekko gazu.
klansman napisał(a):
A "6" bieg dopiero od 130 to moim zdaniem troche niepotrzebne meczenie tego silnika.
goramo napisał(a):
Nie wiem jak to jest w NC-ku jeśli chodzi o obroty w stosunku do prędkości, ale ogólnie jest tak, że silnik "męczy się" zdecydowanie bardziej gdy jedziemy zbyt wolno na zbyt wysokim przełożeniu, niż gdy obroty są wysokie (oczywiście pod warunkiem, że są utrzymywane w roboczym zakresie, czyli nie zapierdalamy non-stop na czerwonym polu obrotomierza... ).
MrGlub napisał(a):W NC, 80% momentu obrotowego jest dostępne juz 2 tys obrotów wiec jak masz 2 tys obrotów na 6 to jest ok. Silnik sie nie męczy. Przyzwyczajcie sie po prostu
goramo napisał(a):klansman napisał(a):
A "6" bieg dopiero od 130 to moim zdaniem troche niepotrzebne meczenie tego silnika.
Nie wiem jak to jest w NC-ku jeśli chodzi o obroty w stosunku do prędkości, ale ogólnie jest tak, że silnik "męczy się" zdecydowanie bardziej gdy jedziemy zbyt wolno na zbyt wysokim przełożeniu, niż gdy obroty są wysokie (oczywiście pod warunkiem, że są utrzymywane w roboczym zakresie, czyli nie zapierdalamy non-stop na czerwonym polu obrotomierza... ).
camilos55 napisał(a):mam jeszcze jedno pytanie co to 6 biegu. jak zapne go przy 100km/h moto dziwnie drga czy to oznacza że jest zbyt mała prędkośc ?? bo jak zapne go przy 120km/h drgania sa już prawie nieodczuwalne. masz moze podobnie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 127 gości