Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr cze 26, 2013 5:56 pm
Witam serdecznie
w przyszłym tygodniu oddaję tłumik do Edzia na modyfikację (
) , czy po ponownym założeniu go na moto powinienem podjąć jakieś czynności? Dodam iż jeżdżę na cbf600 z 2006r.
Śr cze 26, 2013 6:55 pm
Wydaje się, że powinieneś się jedynie ekscytować nowym brzmieniem swojego moto
Śr cze 26, 2013 7:09 pm
no to super bo czytałem gdzieś że po jakiejkolwiek ingerencji w tłumik trzeba coś regulować
ale jeżeli piszesz że nie trzeba to tylko się bardziej ucieszyłem
Śr cze 26, 2013 7:14 pm
To coś co się reguluje to gaźniki
ale u Ciebie ich chyba już nie ma.
Śr cze 26, 2013 7:21 pm
niestety 2006 to rocznik gaźników :/ i jestem ich szczęśliwym posiadaczem
Śr cze 26, 2013 7:25 pm
matushi napisał(a):To coś co się reguluje to gaźniki
ale u Ciebie ich chyba już nie ma.
Są za to mapy zapłonu.
Nie wiem, jak po EdHauście, ale zdaje się, że przy akcesoryjnych rurach warto pogrzebać w mapach (tzn. poprosić kogoś, kto się zna, ma sprzęt i oprogramowanie).
Wt lip 02, 2013 4:46 pm
Verde napisał(a):matushi napisał(a):To coś co się reguluje to gaźniki
ale u Ciebie ich chyba już nie ma.
Są za to mapy zapłonu.
Nie wiem, jak po EdHauście, ale zdaje się, że przy akcesoryjnych rurach warto pogrzebać w mapach (tzn. poprosić kogoś, kto się zna, ma sprzęt i oprogramowanie).
Żeby pogrzebać w mapach, to trzeba mieć wymienioną jednostkę sterującą pracą silnika na taką, która takie zabawy umożliwia - czyli jakiś PowerCommander czy inne tego typu. W fabrycznym ECM raczej sobie nie poszalejesz z modyfikacjami...
Wt lip 02, 2013 6:05 pm
Tylko że niestety mało kto się zna na pisaniu mapy do ECM...
Miałem taki problem z samochodem. Robiłem strojenie u gościa który jest polecany i teoretycznie się zna...
Wyglądało to tak:
hamownia - gdzie spece mieli problem z regulacją kółek rozrządu (a to podstawa)
później szybko kółko na mieście i koniec.
Jeździł mechanik odpowiedzialny za modyfikacje i stroiciel. Finał jest taki że robota zjebana. Są spore problemy z odpaleniem na zimnym silniku. Czasem wolnych obrotów nie trzyma. A jak schodzi z VTECa to szarpie. Dochodzi pytanie jak się zachowuje wszytko inne czego teraz nie widać? Jaka jest mieszanka? Za bogata, za uboga? Bóg raczy wiedzieć czy i kiedy spłyną mi tłoki.
Strojenie komputera silnika to precyzyjna robota i lepiej nie ruszać tego jeżeli ktoś się nie zna.
N lip 07, 2013 9:32 pm
na chwilę obecną tłumik jest odebrany, zainstalowany i brzmi zajebiście
polecam
bardzo dobrze dobrana relacja ceny i jakości usługi oraz oczywiście swojski klimat warsztatu Edzia
Pn lip 08, 2013 6:07 am
splashone napisał(a):na chwilę obecną tłumik jest odebrany, zainstalowany i brzmi zajebiście
polecam
bardzo dobrze dobrana relacja ceny i jakości usługi oraz oczywiście swojski klimat warsztatu Edzia
W wolnej chwili wrzuć filmik jak to brzmi
a jak z ceną za dłubanie w tłumikach?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.