Modyfikacja w EdHaust

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Modyfikacja w EdHaust

Postprzez splashone » Śr cze 26, 2013 5:56 pm

Witam serdecznie

w przyszłym tygodniu oddaję tłumik do Edzia na modyfikację ( :clap: ) , czy po ponownym założeniu go na moto powinienem podjąć jakieś czynności? Dodam iż jeżdżę na cbf600 z 2006r.
Avatar użytkownika
splashone
Użytkownik
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt lip 10, 2012 12:26 pm
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Imię: Maciej
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez kris » Śr cze 26, 2013 6:55 pm

Wydaje się, że powinieneś się jedynie ekscytować nowym brzmieniem swojego moto
Honda CBF600SA
Avatar użytkownika
kris
Maniak
 
Posty: 1360
Dołączył(a): Cz lis 17, 2011 1:00 pm
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 37
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez splashone » Śr cze 26, 2013 7:09 pm

no to super bo czytałem gdzieś że po jakiejkolwiek ingerencji w tłumik trzeba coś regulować :D

ale jeżeli piszesz że nie trzeba to tylko się bardziej ucieszyłem :)

:clap:
Avatar użytkownika
splashone
Użytkownik
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt lip 10, 2012 12:26 pm
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Imię: Maciej
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez matushi » Śr cze 26, 2013 7:14 pm

To coś co się reguluje to gaźniki ;) ale u Ciebie ich chyba już nie ma.
Obrazek
Avatar użytkownika
matushi
Znawca
 
Posty: 422
Dołączył(a): Pn lis 07, 2011 3:59 pm
Lokalizacja: Mazowsze/Mińsk Maz/Otwock
Wiek: 41
Motocykl: CBF1000

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez splashone » Śr cze 26, 2013 7:21 pm

niestety 2006 to rocznik gaźników :/ i jestem ich szczęśliwym posiadaczem
Avatar użytkownika
splashone
Użytkownik
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt lip 10, 2012 12:26 pm
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Imię: Maciej
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez Verde » Śr cze 26, 2013 7:25 pm

matushi napisał(a):To coś co się reguluje to gaźniki ;) ale u Ciebie ich chyba już nie ma.

Są za to mapy zapłonu. :) Nie wiem, jak po EdHauście, ale zdaje się, że przy akcesoryjnych rurach warto pogrzebać w mapach (tzn. poprosić kogoś, kto się zna, ma sprzęt i oprogramowanie).
Avatar użytkownika
Verde
Użytkownik
 
Posty: 39
Dołączył(a): Wt maja 28, 2013 7:58 pm
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: CBF600N

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez goramo » Wt lip 02, 2013 4:46 pm

Verde napisał(a):
matushi napisał(a):To coś co się reguluje to gaźniki ;) ale u Ciebie ich chyba już nie ma.

Są za to mapy zapłonu. :) Nie wiem, jak po EdHauście, ale zdaje się, że przy akcesoryjnych rurach warto pogrzebać w mapach (tzn. poprosić kogoś, kto się zna, ma sprzęt i oprogramowanie).


Żeby pogrzebać w mapach, to trzeba mieć wymienioną jednostkę sterującą pracą silnika na taką, która takie zabawy umożliwia - czyli jakiś PowerCommander czy inne tego typu. W fabrycznym ECM raczej sobie nie poszalejesz z modyfikacjami... :rolleyes:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez Brylant86 » Wt lip 02, 2013 6:05 pm

Tylko że niestety mało kto się zna na pisaniu mapy do ECM...

Miałem taki problem z samochodem. Robiłem strojenie u gościa który jest polecany i teoretycznie się zna...
Wyglądało to tak:
hamownia - gdzie spece mieli problem z regulacją kółek rozrządu (a to podstawa)
później szybko kółko na mieście i koniec.

Jeździł mechanik odpowiedzialny za modyfikacje i stroiciel. Finał jest taki że robota zjebana. Są spore problemy z odpaleniem na zimnym silniku. Czasem wolnych obrotów nie trzyma. A jak schodzi z VTECa to szarpie. Dochodzi pytanie jak się zachowuje wszytko inne czego teraz nie widać? Jaka jest mieszanka? Za bogata, za uboga? Bóg raczy wiedzieć czy i kiedy spłyną mi tłoki.

Strojenie komputera silnika to precyzyjna robota i lepiej nie ruszać tego jeżeli ktoś się nie zna.
Pozdrawiam,
Łukasz

Sprzedam Hondę CBF1000 2007 http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=36&t=5815
Avatar użytkownika
Brylant86
Miłośnik
 
Posty: 627
Dołączył(a): Cz cze 28, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Mała Wieś
Wiek: 38
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF1000
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez splashone » N lip 07, 2013 9:32 pm

na chwilę obecną tłumik jest odebrany, zainstalowany i brzmi zajebiście :)

polecam :) bardzo dobrze dobrana relacja ceny i jakości usługi oraz oczywiście swojski klimat warsztatu Edzia :thumbup:
Avatar użytkownika
splashone
Użytkownik
 
Posty: 78
Dołączył(a): Wt lip 10, 2012 12:26 pm
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Imię: Maciej
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja w EdHaust

Postprzez Turos » Pn lip 08, 2013 6:07 am

splashone napisał(a):na chwilę obecną tłumik jest odebrany, zainstalowany i brzmi zajebiście :)

polecam :) bardzo dobrze dobrana relacja ceny i jakości usługi oraz oczywiście swojski klimat warsztatu Edzia :thumbup:

W wolnej chwili wrzuć filmik jak to brzmi :)
a jak z ceną za dłubanie w tłumikach?
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7619
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 36
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 128 gości