przez zbyhu » Śr lip 17, 2013 1:17 pm
Rozumiem, że sam wentylator sprawdzałeś i działa bez zarzutu bezpośrednio podłączony do aku?
Jeśli tak, to możesz zrobić jeszcze taki test.
Odpinasz kable z czujnika przy chłodnicy i zwierasz je na krótko. Wentylator powinien zacząć normalnie pracować.
Jeśli czujnik przy chłodnicy jest zdrowy i sam wentylator chodzi podpięty do aku, a nie zadziała po spięciu kabli od czujnika chłodnicy na krótko, to jest coś nie tak z samym obwodem wentylatora w motocyklu. Nie wiem, czy idzie przez przekaźnik, w litrowej CBF idzie. Jeśli tak, to jeszcze taki przekaźnik na tapetę.
A termostat może być walnięty w pozycji lekko uchylonej, więc chłodnica się nagrzeje, wygląda, że obieg duży działa, ale działa na pół gwizdka. U mnie w samochodzie tak właśnie było.