Wyciek plynu chlodniczego

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Wyciek plynu chlodniczego

Postprzez tpzone » Cz lip 18, 2013 7:03 am

Witam,

Kupilem wczoraj CBF-ke 600S 2004, motocykl przez ostatni rok stal nie uzywany, przejechal tylko 3 miesiace temu do warsztatu na regulacje gaznikow. Oczywiscie akmulator padl, wiec odpalony przez kable zaskoczyl i dojechalem do domu przez miasto nowym nabytkiem.
Zaparkowalem w garazu podziemnym, patrze - cos sie leje kolo stopki, patrze w zbiorniczek wyrownawczy jest prawie pelny, ale niestety ten stan nie trwal dlugo, moto wyrzygalo caly plyn ze zbiorniczka przez rurke teraz jest pusty. Dodam ze podczas jazdy czulem ze silnik jest goracy, ale wzkaznik temeratury stal w polowie skali cala droge.

Jestem zielony w temacie, bardzo prosze o jakas pomoc, musze jakos dojechac chocby do warsztatu

Tomek
Nie szybkość zabija, ale głupota
tpzone
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt lip 16, 2013 7:14 am
Imię: Tomek
Motocykl: CBF 600S
W siodle: <100 kkm

Re: Wyciek plynu chlodniczego

Postprzez Vojciech » Cz lip 18, 2013 7:42 am

Miałem podobny problem, zajrzyj tu:
viewtopic.php?f=23&t=2890
U mnie nie ma wskaźnika temperatury więc orientowałem się jak już było za późno...
Avatar użytkownika
Vojciech
Użytkownik
 
Posty: 180
Dołączył(a): Śr sie 22, 2012 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 38
Motocykl: CBF 600 SA
W siodle: <100 kkm

Re: Wyciek plynu chlodniczego

Postprzez tpzone » Cz lip 18, 2013 7:51 am

Przeczytalem dzieki, ale tak jak pisalem jestem zielony w temacie :) gdzie jest ten wiatrak co ma byc go slychac ? chlodnice sprawdzalem "na oko" jest prosta sucha i czysta.

Rozumiem ze pierwsza rzecz t teraz dolac ten plyn - zeby w ogole odpalic silnik. Co mam wlac? mieszac z woda destylowana czy sam plyn z butelki ?
Nie szybkość zabija, ale głupota
tpzone
Nowicjusz
 
Posty: 6