dla informacji:
- konieczne było spuszczenie płynu chłodniczego, bo inaczej nie wyjmie się pompy wody,
- pompę bez problemu można wyjąć w całości bez otwierania jej korpusu
chciałbym jeszcze jeden wyciek podpiąć pod temat, bo nie wiem już gdzie szukać, mam prawdopodobnie gdzieś drugi wyciek:
ściągnąłem osłonę, zdjąłem zębatkę napędową, wyczyściłem cały syf, który tam był i olej jakby cieknie z tej śrubki na dole, ale nie ma tam żadnych uszczelek..
jest jedna uszczelka przy sztycy od sprzęgła (foto poniżej) ale to chyba nie stamtąd się olej leje na tą śrubę,
macie jakieś pomysły gdzie jest złośliwość?
co prawda mam zamontowaną oliwiarkę scottoiler, ale ona bardzo rzadko kapie, może z raz na minutę, choć chyba nawet i to nie, mimo to wlany mam tam płyn przekładniowy koloru czerwonego, a jak wytrę wyciek ręcznikiem papierowym, to ten kolor bardziej przypomina olej, zresztą ostatnio go zmieniłem przy poprzednim wycieku i jakby mi go teraz trochę brakowało.. płyn od sprzęgła też dzisiaj wymieniłem, ale tu raczej układ jest szczelny, bo nigdzie nie było żadnych ubytków ani widocznych wycieków..