Odkopie trochę temat. Jaki powinien siedzieć akumulator w CBF600NA z 2010? W manualu znalazłem 6Ah a w moto siedzi od nowości 8,6Ah WTF?
Z kolei w intermotors dobrali mi VARTĘ 8Ah , nic się nie zyebie po zamontowaniu takiej VARTY?
mieciozul napisał(a):Odkopie trochę temat. Jaki powinien siedzieć akumulator w CBF600NA z 2010? W manualu znalazłem 6Ah
Monte Christo napisał(a):Moto z 2012 fabrycznie wlozony Yuasa 9,1 Ah.
Szlag go trafil i obecnie mam Landporta 8,6 Ah. Pan w katalogu nie mial 9,1 tylko 8,6. I dla mnie dobrze. Zaplacilem zamiast 320 zl 179 za zamiennik. Troche mialem klopotow zeby go umiescic bo musialem przyciac instalacje bo biegun mial ten metal za dlugi ale ok. W dobie dzisiejszego minimalizmu nie warto placic wiecej za cos, co sie zaraz skonczy czyt. akumulator.
Turos napisał(a):Nie, nic się nie zjebie. Najwyżej akumulator będzie ciągle niedoładowany, aczkolwiek chyba powinien być właśnie 8Ah. Co do tego nie mam pewności. Co do samej pojemności aku się nie wypowiadam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 126 gości