Pomiar na hamowni

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Pomiar na hamowni

Postprzez menel » N maja 15, 2011 5:28 pm

Takie coś mi wyszło...

hamownia.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez goramo » N maja 15, 2011 5:42 pm

Robiłeś jakieś modyfikacje - filtr, wydech, elektronika? Czy totalna seria?

Bardzo ładny wykresik :thumbsup:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez menel » N maja 15, 2011 6:05 pm

Żadnych modyfikacji, Blue Flame wciąż czeka w pudełku.
Swoją drogą, powszechnie uważa się że CBF 600 "nie idzie". W moim odczuciu, jak na 600, to rwie jak głupia, tylko bardzo przewidywalnie, tak "elektrycznie".
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez goramo » N maja 15, 2011 6:11 pm

mtr napisał(a):Swoją drogą, powszechnie uważa się że CBF 600 "nie idzie". W moim odczuciu, jak na 600, to rwie jak głupia, tylko bardzo przewidywalnie, tak "elektrycznie".


No właśnie cały w tym cymes, że ma silnik o bardzo liniowej charakterystyce - żadnych "fajerwerków" i nagłych przypływów śmocy... Jedni to lubią, inni mówią, że to motocykl bez jaj....

Nie dalej jak 3 dni temu miałem małą dyskusję na ten temat na forum Bandita - oczywiście tam wszyscy są zdania, że CBF to moto "bez charakteru" bo nie rzęzi, nie szarpie, nie ma nagłych strzałów mocy i momentu obrotowego, itp....

Ale cóż, dla każdego coś miłego... :biggrin:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez matczuk » N maja 15, 2011 7:26 pm

Witam,

to może ja się podłączę ze swoim problemem:

- gdzie w wawie warto pojechać na hamownię?

Kolega mtr powyżej chwali się bardzo dobrym wynikiem (GRATKI :thumbsup: ), a ja czuję, że u mnie coś jest mocno nie tak. Moja 600tka nie chce iść wyżej jak 160. Raz z wiatrem i na dłuuugiej prostej było 165. Nie są mi potrzebne takie prędkości - na pewno nie do codziennej jazdy, ale dla mnie jest to sygnał że jest to coś nie tak - a nie lubię niedoróbek. Mechanik od razu zapytał czy nie jest dławiony? wydaje mi się że nie - na obroty wchodzi pięknie, na czerwone wędruje bez problemów na 1, 2 czy 3 biegu. Na 4 idzie pod 9krpm i tam już zostaje...

Koledzy, podpowiedzcie coś, bo zielony jestem :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
matczuk
Użytkownik
 
Posty: 110
Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 1:57 pm
Lokalizacja: warszawa
Wiek: 40
Motocykl: sprzedany
W siodle: <100 kkm

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez goramo » N maja 15, 2011 7:36 pm

No to coś jest mocno nie tak, albo rzeczywiście jest jakoś skastrowany... :unsure:

160 to pierdnięcie dla tego motocykla powinno być... :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez peter » N maja 15, 2011 7:58 pm

- gdzie w wawie warto pojechać na hamownię?


W najbliższą niedzielę 22.05 na stacji BP na ul. Powstańców Śląskich 122, odbędzie się piknik motocyklowy, a tam bezpłatna hamownia motocyklowa.

info na:

www.motocyklowaniedziela.pl

Tylko trzeba się liczyć z długą kolejką do hamowni :thumbdown:
Avatar użytkownika
peter
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): So maja 14, 2011 3:56 pm
Lokalizacja: Wawa
Motocykl: CBF 600 SA

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez Pix » Pn maja 16, 2011 5:08 pm

matczuk napisał(a):Witam,

to może ja się podłączę ze swoim problemem:

- gdzie w wawie warto pojechać na hamownię?

Kolega mtr powyżej chwali się bardzo dobrym wynikiem (GRATKI :thumbsup: ), a ja czuję, że u mnie coś jest mocno nie tak. Moja 600tka nie chce iść wyżej jak 160. Raz z wiatrem i na dłuuugiej prostej było 165. Nie są mi potrzebne takie prędkości - na pewno nie do codziennej jazdy, ale dla mnie jest to sygnał że jest to coś nie tak - a nie lubię niedoróbek. Mechanik od razu zapytał czy nie jest dławiony? wydaje mi się że nie - na obroty wchodzi pięknie, na czerwone wędruje bez problemów na 1, 2 czy 3 biegu. Na 4 idzie pod 9krpm i tam już zostaje...

Koledzy, podpowiedzcie coś, bo zielony jestem :mrgreen:

Prześlij mi VIN na pw. Może coś wynajdę :smile:
Ważne by myśleć głową, a nie manetką...

CBR XX Owners Club Poland
www.cbr-xx.pl
Avatar użytkownika
Pix
Znawca
 
Posty: 259
Dołączył(a): Cz sty 27, 2011 5:42 pm
Lokalizacja: Świnoujście
Wiek: 47
Motocykl: CBR 1100XX4

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez Dude » Pn maja 16, 2011 9:51 pm

Ładny wykres:) Moja idzie jak głupia tylko ja mam stracha powyżej 160. Póki co wskazówkę widziałem kątem oka, przez ułamek sekundy na 180 na środkowym pasie pustej i świeżej trasy... hymm tego, no...
Dla mnie CBF600 to sprzęt do maks 140 km/h powyżej robi się nieciekawie: przód jakoś tak odlatuje, nie bardzo czuję jego kontakt z nawierzchnią. Sprzęt jest bardzo podatny na podmuchy wiatru. Oczywiście jak się skulę pod szybkę to daje radę, ale ja chcę żyć:) Nie takie moto na takie jazdy:) Bez urazy, ale to zwykły, relatywnie tani (w sumie w hondzie najtańszy) i prosty motocykl.
Zachorowałem na VFR1200F z DCT, tym mógłbym pociągnąć i ponad 200 na ładnej prostej:)
Avatar użytkownika
Dude
Miłośnik
 
Posty: 739
Dołączył(a): N lut 06, 2011 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Marek
Motocykl: CBR 600 F 2012
W siodle: <100 kkm

Re: Pomiar na hamowni

Postprzez mart » Wt maja 17, 2011 5:17 am

Dude napisał(a):Ładny wykres:) Moja idzie jak głupia tylko ja mam stracha powyżej 160. Póki co wskazówkę widziałem kątem oka, przez ułamek sekundy na 180 na środkowym pasie pustej i świeżej trasy... hymm tego, no...
Dla mnie CBF600 to sprzęt do maks 140 km/h powyżej robi się nieciekawie: przód jakoś tak odlatuje, nie bardzo czuję jego kontakt z nawierzchnią. Sprzęt jest bardzo podatny na podmuchy wiatru. Oczywiście jak się skulę pod szybkę to daje radę, ale ja chcę żyć:) Nie takie moto na takie jazdy:) Bez urazy, ale to zwykły, relatywnie tani (w sumie w hondzie najtańszy) i prosty motocykl.
Zachorowałem na VFR1200F z DCT, tym mógłbym pociągnąć i ponad 200 na ładnej prostej:)


Przyzwyczaisz się do tego 160. Ja z czasem coraz pewniej "odbieram" przód, choć na początku myślałem podobnie. To chyba syndrom ludzi z Warszawy, południowcy śląsko - krakowscy jakoś szybciej latają na cbfkach, bo mają po czym, jak nie A4 to dwupasmówek ci u nich dostatek.
Avatar użytkownika
mart
Znawca
 
Posty: 457
Dołączył(a): Pn paź 25, 2010 12:49 pm
Lokalizacja: Ostrowiec Sw.
Wiek: 50
Motocykl: DL650

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron