Właśnie dziwne ,bo świeca nie jest mokra ,ale izolator jest najjaśniejszy ze wszystkich . Cewki zamieniałem miejscami i cały czas 1szy cylinder nie chodzi jak powinien. Nie zrobiłem jeszcze podmianki z przewodem ,nie wiem czy sie da ,bo mają idealne długości dostosowane do cylindra. Jutro pokombinuje.
Gaźniki czyściłem sprężonym powietrzem i preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic .Odkręcałem każdą dyszę oddzielnie ,pływak ,iglica ,wszystko .Przepony całe ,sprężyny ok.Zaślepki wszystkie założone .Śruby od regulacji powietrza wyregulowane zgodnie z serwisówką.(one były rozjechane ,ale to nic nie dało)
Przewody ciśnieniowe posprawdzane ,choć mogłem coś niezauważyć. Ale podciśnienia na wakuometrach po synchro równe .
Głupieje ..... CBF przecież to nie Harley i tutaj wszystko powinno działać
Poza tym stało sie tak po dłuższym postoju ,parę miesięcy.