CBF600 nie chodzi na jeden cylinder

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

CBF600 nie chodzi na jeden cylinder

Postprzez markom13 » Pt paź 18, 2013 11:55 am

Witam kolegów. Mam w garazu zagwostkę (CBF600 gaźniki) którą za cholerkę nie mogę rozwiązać. Nie chodzi pierwszy cylinder,a przy najmniej takie jest moje podejrzenie. Świece zmieniane tysiąc razy ,sprężanie w cylindrze jak w pozostałych -14Atm,gaźniki wyjąłem ,rozebrałem na części pierwsze ,przeczyściłem ,niby wszystko ok.Trochę były rozjechane na synchro ,po regulacji jest dalej lipa.Chodzi jakoś tak dziwnie ,niby dobrze ,a jednak słyszę ,że coś ją boli. Kolektory 4-3-2 gorące na około 130 C ,a pierwszy cylinder 60 C .No co to może być za cholera ? Jak ściągam fajkę ze świecy to prawie nie ma róznicy w pracy silnika,a iskra na zewnątrz jest. Zgłupiałem !!!!! macie jakieś sugestie ?

CBF600 ,naked ,przed liftem na gaźnikach ,przebieg 10 tys km.
Avatar użytkownika
markom13
Użytkownik
 
Posty: 145
Dołączył(a): N sie 07, 2011 4:26 pm
Lokalizacja: Mazury, UK
Wiek: 45
Motocykl: CBF1000FA-C
W siodle: <100 kkm

Re: CBF600 nie chodzi na jeden cylinder

Postprzez Ostlander » Pt paź 18, 2013 3:55 pm

Świeca na tym nie palącym cylindrze jaki ma kolor elektrod i izolatora? Jak wygląda to na pozostałych świecach? Czy jest sucha, czy mokra? Próbowałeś przepiąć cewki zapłonowe by sprawdzić czy niepalenie przeniesie się wraz z cewką i fajkami oraz przewodami HV na inny cylinder?
Na czym polegało czyszczenie gaźników? Czy założyłeś z powrotem zaślepkę na króciec od synchronizacji? Posprawdzaj układ podciśnień i szczelność.
Avatar użytkownika
Ostlander
Użytkownik
 
Posty: 98
Dołączył(a): Cz cze 06, 2013 10:34 am
Lokalizacja: Olecko
Wiek: 51
Imię: Krzysiek
Motocykl: CBF 1000 FA GT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF600 nie chodzi na jeden cylinder

Postprzez markom13 » Pt paź 18, 2013 7:41 pm

Właśnie dziwne ,bo świeca nie jest mokra ,ale izolator jest najjaśniejszy ze wszystkich . Cewki zamieniałem miejscami i cały czas 1szy cylinder nie chodzi jak powinien. Nie zrobiłem jeszcze podmianki z przewodem ,nie wiem czy sie da ,bo mają idealne długości dostosowane do cylindra. Jutro pokombinuje.
Gaźniki czyściłem sprężonym powietrzem i preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic .Odkręcałem każdą dyszę oddzielnie ,pływak ,iglica ,wszystko .Przepony całe ,sprężyny ok.Zaślepki wszystkie założone .Śruby od regulacji powietrza wyregulowane zgodnie z serwisówką.(one były rozjechane ,ale to nic nie dało)
Przewody ciśnieniowe posprawdzane ,choć mogłem coś niezauważyć. Ale podciśnienia na wakuometrach po synchro równe .
Głupieje ..... CBF przecież to nie Harley i tutaj wszystko powinno działać :hammer:
Poza tym stało sie tak po dłuższym postoju ,parę miesięcy.
Avatar użytkownika
markom13
Użytkownik
 
Posty: 145
Dołączył(a): N sie 07, 2011 4:26 pm
Lokalizacja: Mazury, UK
Wiek: 45
Motocykl: CBF1000FA-C
W siodle: <100 kkm


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 136 gości