Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt paź 25, 2013 10:31 am
Dzwoniłem - nigdzie w Polsce nie ma pełnego napędu. Trochę to niekomfortowa sytuacja - prawda?
Pt paź 25, 2013 10:36 am
no to kiepska informacja.
Pt paź 25, 2013 11:08 am
Trochę trąci poprzednim ustrojem
Pt paź 25, 2013 1:13 pm
Trochę w stylu: "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
So paź 26, 2013 6:19 am
Jak odczytać, który napęd jest u mnie?
Cz paź 31, 2013 5:30 am
Na łańcuchu masz napisane RK bądź DID - na zewnętrznej płytce.
Cz paź 31, 2013 10:37 am
Dziękuję, dzisiaj popatrzę.
N lis 24, 2013 6:06 pm
Anglicy robią w swoich encekach konwersję napędu z 520 na 525 gdyż istnieje potrzeba czegoś mocniejszego
przepiszę gdyby link z fotką wysechł
zębatka przód JTF 297-16
zębatka tył JTR 1304-39
Łańcuch DID525X112 ZVMX X-RING
N lis 24, 2013 7:54 pm
zibi napisał(a):Anglicy robią w swoich encekach konwersję napędu z 520 na 525 gdyż istnieje potrzeba czegoś mocniejszego
Zmniejsza vmax a zwiększa moment w dole Cyco?
N lis 24, 2013 8:04 pm
MrGlub napisał(a):zibi napisał(a):Anglicy robią w swoich encekach konwersję napędu z 520 na 525 gdyż istnieje potrzeba czegoś mocniejszego
Zmniejsza vmax a zwiększa moment w dole Cyco?
chyba lepiej mieć 525 niż 520 ponieważ to więcej, to oczywiste!!!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.