Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr paź 07, 2015 8:34 pm
Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
Śr lip 12, 2017 9:16 am
zibi napisał(a):Potwierdzam, nie ma się co silić na najmocniejsze złoto DID-a, do enceka wystarczy zwykły VX2, na złotym didzie ZVMX zrobiłem mniej kilometrów niż na fabrycznym V0
a oto moja kolekcja zajechanych łańcuchów na enceku
, licząc od wewnątrz łańcuchy wytrzymały przebiegi: V0 - 23000 km, złoty ZVMX - 19500 km, VX2 - 26000
Cześć,
czy masz olejarkę zamontowaną w swoim NCku, czy konserwujesz łańcuch osobiście, po jeździe?
LwG.
Śr lip 12, 2017 9:41 am
rupert napisał(a):Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
w NCkach jest 16T na zdawczej, nie 17. W obu wersjach.
Jazda zaczyna się między manualem a DCT: manual 43T a DCT 39 i nie wolno zmieniać ilości zębów w DCT - komputer zdurnieje.
Choć muszę przyznać że przy 43T jeżdzi się przyjemniej.
Śr lip 12, 2017 9:47 am
Mam pytanie. U mnie do końca napedu około 2000k. Już szukam i mam dylemat.
Tył 43 zęby i łańcuch 114 ogniw, czy oryginalnie 39 i 112?
Testował ktoś, macie jakieś opinie?
Raczej nie interesuje mnie większa predkość, tylko lepsze przyspieszenie (zrywność) ale żeby nie było tak, że przy tych 43 zębach predkość spada o 30km/h
Kolega powyżej pisze, że komputer zdurnieje. i ma racje, bo lecąć aukcje allegro wynika z tego, ze do DCT są tylko zębatki 39....
Śr lip 12, 2017 10:25 am
19-20 tys km na zestawie w NC? Ta maszyna musi zdrowo pizgać
Śr lip 12, 2017 7:36 pm
A mój łańcuch w litrze dobija 90kkm
Śr lip 12, 2017 7:53 pm
zbyhu napisał(a):A mój łańcuch w litrze dobija 90kkm
U mnie w CB na nowym zestawie nawinięte ponad 17 tys km i jeszcze ani razu naciąg nie korygowany
A ciągnie za niego zdrowe i soczyste 117Nm
P.S.
Smarowane glutem w sprayu.
Śr lip 12, 2017 8:29 pm
Oryginalne napędy w nckach są z gównolitu
Cz lip 13, 2017 6:41 am
Glub napisał(a):rupert napisał(a):Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
w NCkach jest 16T na zdawczej, nie 17. W obu wersjach.
Jazda zaczyna się między manualem a DCT: manual 43T a DCT 39 i nie wolno zmieniać ilości zębów w DCT - komputer zdurnieje.
Choć muszę przyznać że przy 43T jeżdzi się przyjemniej.
Glub, aleś odgrzał kotleta ... z 2015.
NC 750 DCT (przynajmniej X) ma 17T na zdawczej. Teraz na szczęście są już bez problemu dostępne zamienniki z JT.
Co do łańcucha, to oryginał wytrzymał ok. 19 kkm. Potem założyłem wzmacniany produkcji JT. Do tej pory żona nakręciła na nim 12 kkm i ostatnio była pierwsza regulacja naciągu. Sam jestem ciekaw ile wytrzyma.
Smaruję tylko suchym smarem Wurth Dry Lube.
Tapatalknięte
Cz lip 13, 2017 10:19 am
Blood, ty śledź wątek uważniej bo nie wiesz najwyraźniej kto odgrzal kotleta.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.