STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez ncxior » Cz lis 07, 2013 7:58 pm

JULIA napisał(a):Witam, MrGlub, ncxior i camilos55 z próbę pomocy


Motorek jest second h. z 2012 ma w tej chwili ok.8000, ja zrobiłem jakieś 3 tyś. zawsze tak miał./przynajmniej jak ja ujeżdzam bo nie zapytałem poprzedniego czy zwrócił na to uwagę. Gośćiu miał go kupiony u dealera.
Jeśli chodzi o obroty to 3-kę wrzucam przy ok 2700-3500.ale tak jak mówiłem jesli zrobię to spokojnie przy ok.2000/min to nie stuka, ale nie będę przecież trzymał się obrotów żeby cicho wchodziły biegi.
Jak zapakuję 2 bieg szybko to też jest stuk ale trochę mniejszy niż przy 1 biegu., ale jak zrobię to powoli to jest spoko.
Jeżdziłem w różnych butach i nie widzę różnicy.
Dzwoniłem do serwisu, powiedzieli że NC-ki mają taka skrzynię bo to tani motor,ale to Honda i zrobi 10000km.
Co o tym myślicie bo jesteście bardziej doświadczeni.
J.


Chyba miales na mysli nie 10 000 a 100 000 bo tyle to bez problemu ten silniczek polata , a a propos skrzyni, olalbym to, na angielskim forum wyczytalem ze po pewnym przebiegu kilometrow moze byc do wymiany sprzeglo, ale objawy sa widoczne w taki sposob iz nie wchodza biegi a jak rozumiem cos takiego u Ciebie nie wystepuje
Avatar użytkownika
ncxior
Znawca
 
Posty: 325
Dołączył(a): Pn sie 06, 2012 8:16 pm
Motocykl: chwilowo brak :-(

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez JULIA » Pt lis 08, 2013 10:05 am

Witam zibi, to Ty już jesteś weteran jeśLi chodzi o przebieg na NC.
Nie to że się czepiam tych stuków , tylko chciałbym wiedzieć czy niektóre tak mają, czy się zaraz coś rozp..jak mu w tym pomoge.
Bo to ze HOnda to nie znaczy że będzie smigać bez problemów jak te sprzed 10-15 lat.
A tak myslę że w serwisach chłopaki jeszcze sami nie wiedzą co z tymi motorkami bo jeszcze nie rozbierali tylko kasują za przeglady.
Dzięki za pomoc , po to w końcu również piszemy na forum.
A mam dla camilosa55 ,,pocieszajacą'' info. u mnie też sprzęgło chrobocze przy puszczonej klamce ale to chyba kosz??
/ ZIZBI a jak u Ciebie ze s :thumbsup: przegłem??
JULIA
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): Śr lis 06, 2013 1:44 pm
Imię: jacek
Motocykl: nc700
W siodle: >300 kkm

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez JULIA » Pt lis 08, 2013 10:13 am

Jasne że 100.000km.Nie biegi wchodzą dokładnie i trzymają.
Pozdrawiam
JULIA
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): Śr lis 06, 2013 1:44 pm
Imię: jacek
Motocykl: nc700
W siodle: >300 kkm

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez camilos55 » Pt lis 08, 2013 10:54 am

tak kosz na 100%, ja już sie przyzwyczaiłem do tego wkur... odgłosu. trzeba latać i tyle.
Romet 50, WSK 125, MZ 250, JAWA 350TS, Kawasaki KLR 650, BMW GS 650
Avatar użytkownika
camilos55
Użytkownik
 
Posty: 194
Dołączył(a): Pt cze 14, 2013 8:20 am
Lokalizacja: warszawa-grochów
Motocykl: nc 700x

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez JULIA » Pt lis 08, 2013 12:06 pm

Ale wiesz że nie wszystkie NCtak mają
JULIA
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): Śr lis 06, 2013 1:44 pm
Imię: jacek
Motocykl: nc700
W siodle: >300 kkm

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez camilos55 » Pt lis 08, 2013 12:17 pm

praktycznie wszystkie , które mają standardowe sprzegło/skrzynie. tego dzwięku nie ma albo on jest bardziej delikatny w wersjach za skrzynią DCT. praktycznie w kazdej hondzie jest ten dzwięk na wypuszczonej klamce tylko u niektórych głośniej a u niektórych ciszej.
Romet 50, WSK 125, MZ 250, JAWA 350TS, Kawasaki KLR 650, BMW GS 650
Avatar użytkownika
camilos55
Użytkownik
 
Posty: 194
Dołączył(a): Pt cze 14, 2013 8:20 am
Lokalizacja: warszawa-grochów
Motocykl: nc 700x

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez James » Pn lis 11, 2013 10:20 am

Przestań się przejmować tymi biegami, mam przelatane prawie 22 kkm i powiem że też zwracałem na to uwagę, ale teraz stwierdzam że niepotrzebnie. U mnie występuje to nierówno czasami jakby bardziej stukał czasami jakby wchodziło lepiej. Wcale się tym nie przejmuję, gdyż motocykl jeździ śrubek nie gubię i nic nie przerywa.



ja mam przelatane 14 tys km. jednego dnia stuka drugiego nie - zależy jak operujesz gazem i obrotami - czyli od Twojego nastroju do jazdy na dziś. Trzeba wyczuć. nie należy się przejmować - motorek jest (w moim przypadku odpukać!!) bezawaryjny - zmieniać olej kiedy trzeba, lać dobre paliwo i latać;). Po 14 tys mam pytanie o opony ale najpierw sprawdzę czy już jest taki temat i ew. założę nowy.
James
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): N sie 04, 2013 8:12 am
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 52
Imię: Darek
Motocykl: NC700X
W siodle: <100 kkm

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez JULIA » Wt lis 12, 2013 10:43 am

Witam, Jamesa widzę że też,krakus' ciekawe jaki kolor ma twój motorek bo widziałem już białą i szarą.Chyba macie rację już się nie przejmuję.Wczoraj trochę jeżdziłem i myślę że największy wpływ mają tutaj obroty przy jakich zmieniam.
JULIA
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): Śr lis 06, 2013 1:44 pm
Imię: jacek
Motocykl: nc700
W siodle: >300 kkm

Re: STUKI PRZY PRZEŁĄCZANIU BIEGÓW NC700N

Postprzez James » Śr lis 13, 2013 5:32 pm

JULIA napisał(a):Witam, Jamesa widzę że też,krakus' ciekawe jaki kolor ma twój motorek bo widziałem już białą i szarą.Chyba macie rację już się nie przejmuję.Wczoraj trochę jeżdziłem i myślę że największy wpływ mają tutaj obroty przy jakich zmieniam.

czarny i obiecuję że dodam w końcu zdjęcie. leń jestem i tyle;)
James
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): N sie 04, 2013 8:12 am
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 52
Imię: Darek
Motocykl: NC700X
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości