Dzięki chłopaki za odpowiedzi . Przyznam się, że pojęcia za dużego o mechanice nie mam i po przeczytaniu instrukcji wszystko wydawało się w miarę oczywiste dlatego spróbowałem i poniosłem porażkę. Potrzebowałem takiej łopatologicznej odpowiedzi jak Ostlandera żeby zrobić jakiś postęp. Jak na razie wszystko złożyłem z powrotem do kupy i jak można było się spodziewać silnik pracuje bardzo nierówno tzn. gorzej niż wcześniej. Spróbuję jakoś podłączyć CT jak będę miał trochę czasu- za radą Ostlandera kupię cieńsze wężyki i na tyle się pobawię żebym mógł dojechać do mechanika, który zrobi to porządnie.
Co do CT to myślałem, że te adaptery/przejściówki są uniwersalne stąd moje zakręcenie.
Co do zaworów to rozmawiałem z mechanikiem, który twierdził , że zawory nie są wymagane do synchro gaźników- spytałem go bo sam byłem przekonany, że trzeba.