slawcbf napisał(a):
Co do zaworów to rozmawiałem z mechanikiem, który twierdził , że zawory nie są wymagane do synchro gaźników- spytałem go bo sam byłem przekonany, że trzeba.
Kto go "zrobił" ? Gdzie on pobierał nauki ,u kowala ?
Ja ostatnio walczyłem też z 600tką .Nie chodziła dobrze ,jakoś tak kulawo.Niby na obrotach ok,a na wolnych kiepsko. Gaźniki rozbierałem 2 razy ,czyszciłem ,regulowałem ,ciśnienie w cylindrach równe (to już zaworów nie sprawdzałem),no wszystko niby sprawne ,a moto nie chodziło. Ewidentnie pierwszy cylinder nie był napełniany jak trzeba. Kolektory wydechowe (2,3,4)miały po paru minutach po 120C ,a pierwszy tylko 40C. Ręce mi już opadały.Ile razy można wyjmować gaźniki ... Kupiłem drugie z rozbitka ,zrobiłem synchro i moto ożyło. Do dzisiaj nie wiem co było w tych gaźnikach nie tak.