BobL napisał(a):Mam tę wygiętą dźwignię i jak jeżdżę w butach motocyklowych, to klnę przy każdym przełączeniu. Muszę się na tym mocno skupi,ć bo inaczej zdarza się, że nie przełączę albo zrobię to tak, że szarpie mi skrzynią. Mowa oczywiście o wrzucaniu biegów w górę. Jak założę za przeproszeniem trampki, mam wrażenie, że biegi wchodzą, jak w masełko. Co do Modeki, mam jeszcze rękawice na lato, które są ogólnie zajebiste z jednym małym szczegółem - kciuk był za krótki. Musiałem go rozciąć i teraz palec wystaje mi przez dziurę. Poza tym są spoko, siateczka, kewlar, no bajer. Mam też takie niby turystyczne, też niby spoko, bo membrana i nieprzemakalne, ale wyściółka się przesuwa w środku, co mnie wkurza.
Buty to Le Mans 2. Nie kupujcie ich. Problem polega na tym, że przednia część, którą się wrzuca biegi, jest za bardzo sferyczna i w dodatku twarda. Brakuje czucia.
jokansen napisał(a):BobL napisał(a):Mam tę wygiętą dźwignię i jak jeżdżę w butach motocyklowych, to klnę przy każdym przełączeniu. Muszę się na tym mocno skupi,ć bo inaczej zdarza się, że nie przełączę albo zrobię to tak, że szarpie mi skrzynią. Mowa oczywiście o wrzucaniu biegów w górę. Jak założę za przeproszeniem trampki, mam wrażenie, że biegi wchodzą, jak w masełko. Co do Modeki, mam jeszcze rękawice na lato, które są ogólnie zajebiste z jednym małym szczegółem - kciuk był za krótki. Musiałem go rozciąć i teraz palec wystaje mi przez dziurę. Poza tym są spoko, siateczka, kewlar, no bajer. Mam też takie niby turystyczne, też niby spoko, bo membrana i nieprzemakalne, ale wyściółka się przesuwa w środku, co mnie wkurza.
Buty to Le Mans 2. Nie kupujcie ich. Problem polega na tym, że przednia część, którą się wrzuca biegi, jest za bardzo sferyczna i w dodatku twarda. Brakuje czucia.
BobL jesli masz krzywą dzwignię to ją wyprostuj - wykonana jest z jakiegoś dość miękkiego stopu zapewne celowo, żeby nie łamała się przy byle glebie. Weź jakąś rurkę nasadź ją na dźwignię i popracuj trochę. Oczywiście na swoją odpowiedzialność
U siebie prostowałem dzwignię zmiany biegów jak i tylnego hamulca - z sukcesem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 129 gości