Switch to full style
Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla

Regulamin działu

Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Odpowiedz

Kasujący się zegarek godzina

Pn sty 13, 2014 3:00 pm

Witam,
Jestem nowy w motocyklach. Zakupiłem od naszego kolegi z Forum Honde CBF 600 z 2006r.
Problem który mnie dręczy to, to iż po wyjęciu kluczyka z stacyjki kasuje się zegarek, godzina. Ciągle wraca do 1am. Nie wiem jeszcze czy przy TRIP1 i TRIP2 też tak jest, ale przebieg trzyma pamięć.

Poradzicie co jest?

Re: Kasujący się zegarek godzina

Pt sty 17, 2014 11:45 am

Jak problem ten sam, co zerujace się tripy, to przewałkowano go wielokrotnie - poszukaj ;) :thumbsup:

Re: Kasujący się zegarek godzina

So sty 18, 2014 11:38 am

Wychodzi że akumulator - na wiosnę sprawdzę. Teraz motocykl w garażu, przykryty.

Re: Kasujący się zegarek godzina

Wt maja 10, 2016 2:10 pm

terlik87 napisał(a):Wychodzi że akumulator - na wiosnę sprawdzę. Teraz motocykl w garażu, przykryty.


Akumulator nowy a problem dalej jest - macie jakiś pomysł ?

Re: Kasujący się zegarek godzina

Wt maja 10, 2016 6:04 pm

Pewnie elektronika zegarów szwankuje. Trzeba by wybebeszyć i zanieść do jakiegoś magika. Tutaj już nie ma mocnych. Jak zasilanie zegarów działa, tzn. akumulator jest sprawny, to winne są same zegary.

Re: Kasujący się zegarek godzina

Wt maja 10, 2016 6:24 pm

Ja obstawiam kabelek jakiś w wiazce idącej do zegarów.

Re: Kasujący się zegarek godzina

Wt maja 10, 2016 6:32 pm

A ja zimne luty :msn-wink: Lub uwalone jakieś kondensatory, czy coś podobnego.

Tak, czy inaczej bez rozbiórki się nie obejdzie.
Ostatnio edytowano Śr maja 11, 2016 7:53 am przez rupert, łącznie edytowano 1 raz

Re: Kasujący się zegarek godzina

N maja 22, 2016 6:09 am

Dziękuję za pomoc. Poszukam jakiegoś "magika" od tych spraw w Warszawie i najwyżej rozbiorę i mu zaniosę ;)

Re: Kasujący się zegarek godzina

Pt wrz 09, 2016 5:23 pm