W gaźnikach od CB jest mocowanie linek gazu między gaźnikami i w/g mnie rama nie pozwoli na ich montaż,dlatego CBFa ma do nich uchwyt z boku.
Uszczelki są do kupienia bez problemu 20 zł za szt.
Teraz problem ze śrubką od regulacji mieszanki.Kiedyś w starych gaźnikach miałem ten sam problem, a rozwiązałem go dość radykalnie i poszedłem na całość,bo nie wiedziałem w którym momencie kończą się te śrubki i czy nie przedobrze.Po prostu mini szlifierką (zwykłym brzeszczotem nie da się dojść) uciąłem tą jakby tuleję,w której siedzi śrubka do tego momentu że mogłem ją naciąć i wykręcić. Zaryzykowałem bo mogło przeciekać, ale wyszło super i mało tego,tą śrubkę jeszcze zrobiłem tak,że można było sobie palcami albo kluczem pięknie regulować - do końca naciętej śrubki (już po wykręceniu) dokleiłem odpowiednio ukształtowaną (pióro-wpust) krótką śrubkę z końcówką na klucz,klejem dwuskładnikowym, takim z serii spawanie na zimno. Jeździłem z takimi gaźnikami cały sezon i do dziś bym na nich jeździł, gdyby nie to że kupiłem sobie ładniejsze gaźniki - ot kaprys
. Właśnie na zdjęciu z tymi nowszymi jest zaznaczone do jakiego miejsca śmiało można uciąć bez narażania się na jakiś przeciek, a uciąłem sporo bo widać nawet gwint tej śrubki i nic nie ciekło, widać na 2 zdjęciu z zamontowanymi gaźnikami.
Trochę przydługawo,ale może się przyda.
Pozdrawiam wszystkich !
galerie allegro