Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez zbyhu » Cz cze 16, 2011 7:49 am

Yo!

U mnie na fabrycznych gumach bylo. Na pierwszym komplecie Pirelli Diablo nie bylo. Na kolejnych kompletach juz znowu bylo.
Jezdze w zasadzie caly czas z kufrem. Gdzies po drodze mialem zmieniane lozysko glowki i w sumie bez zmian :].

Musze zdjac kufer i zobaczyc, ale ja juz stracilem jednoznaczna wiare w to, co moze byc przyczyna :].
I po prostu nie puszczam kierownicy :P.

Pzdr
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez fragles » Cz cze 16, 2011 7:58 am

stawiam butelkę Kropli BezKitu, że to kufer ;)
Obrazek
GS500E ------> CBF600N :)
fragles
Maniak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): Pn maja 30, 2011 1:23 pm
Wiek: 46
W siodle: <100 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez zbyhu » Cz cze 16, 2011 8:03 am

A ja nie do konca, bo w pewnym zakresie predkosci, przy ktorym to wystepuje, jak wstalem na podnozkach i sie wychylilem do przodu zobaczyc opone, to wyraznie buszuje sobie ona na lewo-prawo :].

No, ale sprawdze ten kufer...
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez Dude » Cz cze 16, 2011 8:07 am

Uspokoję cię jak napiszę, że na mojej nówce mam to samo? Z kufrem. Bez kufra nie sprawdzałem, to się nazywa chyba shimma, czy jakoś tak.
Dużo zależy od stanu nawierzchni, czasami jest niewidoczna "tarka".

Ja już nie puszczam kierownika. Trzeba mieć moto z amorkiem skrętu i takie cuś nie wystąpi...
Avatar użytkownika
Dude
Miłośnik
 
Posty: 739
Dołączył(a): N lut 06, 2011 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 49
Imię: Marek
Motocykl: CBR 600 F 2012
W siodle: <100 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez raphi » Pt cze 17, 2011 6:35 am

goramo napisał(a):
raphi napisał(a):w litrze to normalka :-) Mnie nawet policjant o to pytał bo chciał reklamować swoją nową CBF-ę :-)

U mnie nic takiego nie występuje. Nie raz już puszczałem kierę - i niezależnie czy na zegarze jest 140, 100, 70, czy 50 km/h nic się nie dzieje...

Co prawda nie mam zamontowanego na razie żadnego kufra ani nawet stelaża. Pewnie po montażu topcase'a powyższe ulegnie zmianie, ale na razie nie zaobserwowałem trzepotania kierownicy.

Przelot c.a. 9,5 tys km, opony fabryczne czyli PR1.

Wystarczy stelaż i zaczyna trzepać. Wszystko przed Tobą :)
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14114
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez motolukasz » So cze 18, 2011 7:05 pm

Ja na początku też nie miałem shimmy w żadnej konfiguracji.
Z kuframi i bez z plecakiem i bez.
Ostatnio obserwuję widoczne już zużycie przedniej opony (Michał PR ma nawinięte ok. 10 tyś km ),
i ostatnio odkryłem, że tajemniczy gość zawitał i do mnie :mrgreen: .
Ja u siebie obstawiam na oponę.
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika
motolukasz
Miłośnik
 
Posty: 658
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:52 pm
Lokalizacja: Pruszków
Wiek: 44
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez klemens » N cze 19, 2011 4:47 am

No i mój rumak też zaczął lekko wierzgać ale jechałem 2kkm z kufrem 55l obciążonym ponad wszelkie normy, więc szedł jak motorówka. Opona przednia (PR1) ma 18kkm przebiegu ale wygląda prawie jak nowa.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez motolukasz » N cze 19, 2011 8:46 am

klemens napisał(a):No i mój rumak też zaczął lekko wierzgać ale jechałem 2kkm z kufrem 55l obciążonym ponad wszelkie normy, więc szedł jak motorówka. Opona przednia (PR1) ma 18kkm przebiegu ale wygląda prawie jak nowa.


Klemens jak Ty to robisz? 18kkm i jak nowa. Po tym przebiegu to u mnie chyba już druga będzie.
Nawet nie chyba :D .
Może Ty cały czas śmigasz na tylnim :moto: :ricky:
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika
motolukasz
Miłośnik
 
Posty: 658
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:52 pm
Lokalizacja: Pruszków
Wiek: 44
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez Goral4t » N cze 19, 2011 8:51 am

Klemens mistrz whelle ;D
Motomaniacy są wszędzie :) X11 "Power of Dreams"
Avatar użytkownika
Goral4t
Maniak
 
Posty: 1357
Dołączył(a): N lis 21, 2010 12:32 pm
Lokalizacja: KSU
Wiek: 31
Imię: Mariusz
Motocykl: CBF 600 sa, x11
W siodle: 100-200 kkm

Re: Turbulencje przy puszczonej kierownicy

Postprzez klemens » N cze 19, 2011 3:51 pm

Sam nie wiem. Tył wymieniłem przy chyba 15 kkm ale tylko dlatego, że był przebity. Gdyby nie dziura, może dojeździłbym na nim do końca sezonu. Przód ma od nowości 18 kkm i prawdopodobnie oba kapcie wymienię już razem. Na tylnym śmigać niestety nie umiem ale generalnie nie żałuję sobie. Zawieszenie ustawione mam miękko (tył na 4).
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 160 gości