Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Śr lip 20, 2016 9:55 am
Miałem wcześniej GPZ 500 z 1991r. i też nie mogłem puścić kiery. Kiedy zmieniłem łożyska główki ramy z kulkowych na stożkowe problem ustał mogłem jechać bez trzymanki przy każdej prędkości. Kiedy wsiadłem na CBF'a i robiłem jazdę próbną kierownica wpada w drgania w zakresie prędkości 80-40. Byłem zaniepokojony bo to przecież nie stary motocykl. Ale czytając wasze doświadczenia trochę się uspokoiłem. Mam kufer i stelaże boczne więc muszę sprawdzić jak będzie po ich demontażu. Znajomy ma CBF bez kufra ale objawy takie same.
So lip 23, 2016 2:46 pm
Ja na seryjnym zawiasie też miałem drgania od 12000km bo z takim przebiegiem kupiłem moto. Po wymianie łożyska główki i serwisie zawias ustąpiły. Mogę przy 100km/h puścić kiere i wtrącić prędkość do zera. Na stałe jeżdżę ze stelarzami bocznymi i kufrem centralnym.
Fajnie że się poprawiło, ale te drgania w cbf nie są jakieś problematyczne. Jak miałem to wystarczyło dotknąć jednym palcem i ustały.
Śr lip 27, 2016 6:45 am
Właśnie jestem po jazdach próbnych bez kufra i stelaży i o dziwo
niema problemu z "padaczką" kierownicy. Puszczam przy 100 km\h i moto wytraca prędkość jadąc jak po szynach
Uspokoiło to moje nerwy po honda była po wywrotce i miałem pewne obawy
Cz lip 28, 2016 8:45 pm
Też jestem po wymianie łożysk główki ramy i opon, ale jakieś 2,5kkm temu, dziś jeździłem bez kufrów i stelaży, puszczałem kierownice przy różnych prędkościach, żadnych drgań nie było. Na nowym zestawie z kuframi też był spokój. Przed wymianą poniżej 60km/h wpadał w takie shimmy po puszczeniu kierownicy, że można było się przestraszyć. Jeśli pogoda dopisze, sprawdzę jutro konfigurację z centralnym kufrem, a w przyszłym tygodniu na załadowanym do oporu moto
N wrz 11, 2016 11:54 am
Jade sobie 60 km na godzinke , puszczam kierownice , wbity luz i wpada moto w shimme. Zawsze w tym zakresie predkosci i na luzie i jak puszcze kierownik. Opony przytarte juz , ale bierznik jeszcze lekko ponad znacznikkem, łożysko glowki ramy i łożyska w kolach ok. Opona raczej wyważona gdyz nie czuc żadnych innych wibracji. Prosze o porady inne niż - " amortyzator skrętu"
N wrz 11, 2016 12:04 pm
[URL]
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
Turbulencje przy puszczonej kierownicy [/URL]
+ jeszcze inne wątki na tym forum
N wrz 11, 2016 12:32 pm
Arturo43 napisał(a): Prosze o porady inne niż - " amortyzator skrętu"
Zdejmij kufer.
N wrz 11, 2016 3:09 pm
A w jakim celu puszczasz kierownicę?
N wrz 11, 2016 6:35 pm
klemens napisał(a):A w jakim celu puszczasz kierownicę?
Czysty przypadek, poprawialem coś tam i zaczelo telepać, a potem kilka razy celowo i potwierdzilo się
N wrz 11, 2016 7:53 pm
Mi trzepało kierownicą od 170-> ale z powodu odfrunięcia ciężarka z felgi, natomiast lekko trzepało zawsze jak zapiąłem kufry.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.