Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Cz cze 05, 2014 6:46 pm
czy sondę da radę wykręcić bez zdejmowania kolektora?
Cz cze 05, 2014 7:34 pm
Tak.
Cz cze 05, 2014 9:12 pm
No i pięknie. Czekam zatem na nową, bo 6,3/100 przy emeryckiej jeździe na trasie to jak dla mnie za dużo.
Pt cze 06, 2014 6:31 am
Za dużo.
Jeśli emerycka jazda jest do 120km/h przy częstym hamowaniu silnikiem, to powinno wyjść w granicach 4,8 - 5,2 l/100km.
Pt cze 06, 2014 6:34 am
garbaty napisał(a):No i pięknie. Czekam zatem na nową
Gdzie kupiłeś i za ile ?
Pt cze 06, 2014 6:52 am
Allegro, 280 + przesylka
Pt cze 06, 2014 7:33 am
podrzucisz linka ? gdzie kupowałeś ?
Pt cze 06, 2014 8:01 am
pewnie, ale sprawa już nieaktualna. Koleś się walnął w opisie, ma tlko OZA577-H28.
Też do hondy ale goldwing. Twierdzi że będzie pasowała, ale wolę nie ryzykować. Szukam właśnie parametrów obu sond. Na pierwszy rzut oka widzę że różnią się wtyczką i długością przewodu
http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/MOTORRAEDER/LAMBDASONDEN/HONDA/CBF%25201000%2520ABS/OZA577-H17/4735/http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/MOTORRAEDER/LAMBDASONDEN/HONDA/GL%25201800%2520GOLD%2520WING/OZA577-H28/4742/ma ktoś doświadczenie z podmianą?
Pt cze 06, 2014 8:37 am
Witam,
Jak drązyłem temat to się dowiedziałem, że generalnie sondy wąskopasmowe różnią się grzałką, gwintem liczbą przewodów i wtyczką.
No ale ta od Goldwinga wygląda całkiem inaczej.
Pt cze 06, 2014 8:52 am
jakieś jaja z tymi sondami. Intercars winszuje sobie prawie 800pln za sztukę której i tak nie ma na stanie więc czas realizacji 14dni, honda 1300. Ebay ~370 z przesyłką. Co jest powodem takiej sytuacji?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.