Cz cze 12, 2014 4:37 pm
antekpl napisał(a):Aktualnie jestem na dotarciu nowego NCeka i od początku pomykam na S, D sporadycznie na obwodnicy. Przy odbiorze moto z Hondy pytałem jak docierać i czy oszczędzać jakoś specjalnie silnik, to twierdzili że jeździć normalnie staram się nie przeginać i nie cisnąć do odcinki w manualu, ale w automacie w trybie S pozwalam sobie poszaleć
Cz cze 12, 2014 4:50 pm
Cz cze 12, 2014 10:07 pm
Cz cze 12, 2014 10:12 pm
klauzero napisał(a):W trybie D z powodu zbyt niskich obrotów wibruje bardziej i może stąd postrzeganie różnicy map wtrysku - w końcu przy 60 km/h jest już 6ka!
Może trochę OT, ale czy są różnice mocy wersji DCT dla NC 700 S i X. Z papierów nie jest to do końca jasne (mam wrażenie że to jednak niedopatrzenie w tłumaczeniach), ale wynika że Ska ma 47.6 KM (35 kW) a X 51.8 KM (38 kW) - mowa o wersji DCT. Myślałem, że są to te same silniki, zwłaszcza że Integra też ma 38kW, czyżby Ska była zdławiona?
Pt cze 13, 2014 8:09 am
Pt cze 13, 2014 8:47 am
Pt cze 13, 2014 6:08 pm
Pt cze 13, 2014 7:09 pm
MrGlub napisał(a): Dałem olej Motul V300. Różnica w działaniu skrzyni w porównaniu do polsyntetyka jest dramatyczna.
Ergo, choć Honda zaleca swoje, to lepiej imho wlać 300V a minimum 7100.
Pt cze 13, 2014 7:41 pm
Marcus napisał(a):A jaki olej miałeś wcześniej ?
N cze 05, 2016 10:26 am
tmielcarz napisał(a):klauzero napisał(a):W trybie D z powodu zbyt niskich obrotów wibruje bardziej i może stąd postrzeganie różnicy map wtrysku - w końcu przy 60 km/h jest już 6ka!
Może trochę OT, ale czy są różnice mocy wersji DCT dla NC 700 S i X. Z papierów nie jest to do końca jasne (mam wrażenie że to jednak niedopatrzenie w tłumaczeniach), ale wynika że Ska ma 47.6 KM (35 kW) a X 51.8 KM (38 kW) - mowa o wersji DCT. Myślałem, że są to te same silniki, zwłaszcza że Integra też ma 38kW, czyżby Ska była zdławiona?
Różnica jest pomiędzy DCT i manualną skrzynią. S i X z manualną skrzynią mają 35kW, a wersje z DCT (S, X i Integra) mają kilka kW więcej.