Cz cze 30, 2011 8:15 am
Cz cze 30, 2011 8:49 am
Cz cze 30, 2011 12:49 pm
Cz cze 30, 2011 4:01 pm
kugi napisał(a):1. Jak rozwiązaliście problem podłączenia sterownika do mechanizmu stacyjki?
1.1 Gdzie najlepiej się podłączyć do stacyjki, zasilania dostępnego po przekręceniu kluczyka?
kugi napisał(a):2. Mimo że w manualu Motooilera istnieje informacja o wymogu instalacji zarówno pojemnika na olej jak i elektrozaworu w pozycji pionowej ... W samej galerii Motooilera istniją fotki z instalacji olejarki do 1000 gdzie pod boczkiem zamocowany jest ukośnie zbiornik i praktycznie płasko elektrozawór?! Czy Wy zainstalowaliście te elementy analogicznie - i działa?
kugi napisał(a):3. Czy mocowanie "dyszy" do ramienia wahacza zamocowaliście na plastykowe opaski instalacyjne czy może na bardziej stabilne cybanty? Zastanawiam się czy opaski będą wystarczająco sztywno przytrzymywać dyszę aby pod wpływem wstrząsów się nie przesuwała?
Cz cze 30, 2011 7:25 pm
kugi napisał(a):1. Jak rozwiązaliście problem podłączenia sterownika do mechanizmu stacyjki?
1.1 Gdzie najlepiej się podłączyć do stacyjki, zasilania dostępnego po przekręceniu kluczyka?
2. Mimo że w manualu Motooilera istnieje informacja o wymogu instalacji zarówno pojemnika na olej jak i elektrozaworu w pozycji pionowej ... W samej galerii Motooilera istniją fotki z instalacji olejarki do 1000 gdzie pod boczkiem zamocowany jest ukośnie zbiornik i praktycznie płasko elektrozawór?! Czy Wy zainstalowaliście te elementy analogicznie - i działa?
3. Czy mocowanie "dyszy" do ramienia wahacza zamocowaliście na plastykowe opaski instalacyjne czy może na bardziej stabilne cybanty? Zastanawiam się czy opaski będą wystarczająco sztywno przytrzymywać dyszę aby pod wpływem wstrząsów się nie przesuwała? Marcin
Pt lip 01, 2011 8:05 am
gatorek napisał(a):BTW, Ty już byłeś na tych dzikich fiordach, czy gdzietam?
gatorek napisał(a):Ja podłączyłem wg. instrukcji - montując takiego dynksa nacinającego kabelek na kabelku do tylnych świateł. W ten sposób całość jest włączana dopiero po przekręceniu kluczyka.
motolukasz napisał(a):...., przekaźnik a do przekaźnika olejarka...
Pt lip 01, 2011 7:26 pm
kugi napisał(a):gatorek napisał(a):Ja podłączyłem wg. instrukcji - montując takiego dynksa nacinającego kabelek na kabelku do tylnych świateł. W ten sposób całość jest włączana dopiero po przekręceniu kluczyka.
Tiaa, ale to trwała ingerencja w instalację. Nie wiem czy olejarka spełni moje oczekiwania, także wolałbym zostawić sobie furtkę demontażu bez pozostawienia "gruzu" po oliwiarkowego.
Pt lip 01, 2011 7:39 pm
gatorek napisał(a):Ingerencja niewielka. Jeśli zrezygnujesz wystarczy zdjąć dynksa i zawinąć miejsce nacięcia izolacji dodatkową taśmą.
So lip 02, 2011 7:13 pm
kugi napisał(a):motolukasz napisał(a):...., przekaźnik a do przekaźnika olejarka...
Czy są jakieś dedykowane parametry, cechy takowego przekaźnika? Jaki przewidywalny amperaż?
Pewnie najlepiej z jakiejś samochodówki, czy motocykówki - pewnie będzie odporny na wilgoć.
Czy podświetlenie tablicy też ma swoje styki w tablicy bezpiecznikowej?
pozdrawiam,Marcin
Cz lip 07, 2011 11:16 am