MarQ napisał(a): Jednym z najsłabszych elementów samochodów Fiata zawsze była elektryka (może teraz się coś zmieniło ale nie wiem bo nie mam kontaktu). CBF 1000 jest produkowana we Włoszech. Może to po prostu taka włoska "specjalność"...?
Fiat miał problemy bardziej z akumulatorem niż z elektryką - akumulatory były wkładane z rynku włoskiego, który diametralnie różni się od klimatu polskiego - dlatego podczas zimy w 99,9% samochód marki FIAT był unieruchomiony przy nawet temperaturach oscylujących wokół "0" - teraz to poprawili (są inne akumulatory) a marka Fiat nie jest już taka awaryjna.
A skoro jesteśmy przy elektryce to dla Waszej wiadmości:
Rynek niemiecki:
2010 r. - 4 250 000 awarii samochodów z czego 53,7% to elektryka pojazdu - dane ADAC
ja wiem, że elektryka w pojazdach samochodoowych jest niesamowicie zaawansowana i nie można tych % przekładać w odniesieniu do motocykla np. Honda CBF ale jest to taki rodzaj awarii, który zawsze dominował w awariach powodujących unieruchomienie pojazdu - nawet 10 lat temu.