Cz lip 07, 2011 6:14 pm
Cz lip 07, 2011 9:31 pm
zbyhu napisał(a):Tak myslalem, ze to bedzie altek.
A wystarczy, ze jest chujowy material, z ktorego altki robia. Slabej jakosci drut uzwojen lub slabej jakosci lakier izolacyjny i wsio. Albo jeszcze spory rozrzut jakosciowy podczas produkcji.
Nie zdziwilbym sie, gdyby te altki wedrowaly prosto z Chin do naszych sprzetow .
Pzdr
Pt lip 08, 2011 7:00 am
klemens napisał(a):zbyhu napisał(a):Tak myslalem, ze to bedzie altek.
A wystarczy, ze jest chujowy material, z ktorego altki robia. Slabej jakosci drut uzwojen lub slabej jakosci lakier izolacyjny i wsio. Albo jeszcze spory rozrzut jakosciowy podczas produkcji.
Nie zdziwilbym sie, gdyby te altki wedrowaly prosto z Chin do naszych sprzetow .
Pzdr
Może i tak. Ale firma, która go przewijała już chińska nie jest i też źle to zrobiła? To w końcu żaden hi-tech, prosta robota (jak drut, he,he). A firma, która to robi zawodowo i jako-tako dba o renomę chyba nie nawija byle gówna. Poza tym dla innych altków drut jest dobry (podobno) a dla CBF nie !?
Pt lip 08, 2011 9:46 am
Pt lip 08, 2011 10:01 am
Pt lip 08, 2011 3:48 pm
Trollsky napisał(a):kurwa, ja juz chce motonga, wczoraj z nudów pałowałem seven fifty na winklach. I nawet filmiki z nia krece bo jutro oddaje ją do żyda
So lip 09, 2011 9:23 am
N lip 10, 2011 10:10 am
N lip 10, 2011 12:42 pm
skobalt napisał(a):Witam!
Podobno na rynek niemiecki trafiają motocykle lepsze jakościowo jak na np do polskich salonów... Co o tym myślicie??? Może przy tych CBF-ach z niemeickiego rynku nic się nie dzieje z alternatorami, prądem itd. Pozdrawiam
N lip 10, 2011 6:24 pm