Mam taki sam klucz jak goramo, polecam. Tani, skuteczny i uniwersalny zarówno w motocyklach jak i samochodach.
Filtry olejowe zawsze dokręcam ręką do oporu, a wcześniej uszczelkę smaruję olejem.
goramo napisał(a):Jak miałem Intruza, to też w jego przypadku serwisówka podawała żeby kluczem dokręcać - pełne dwa obroty od chwili zetknięcia się uszczelki filtra z korpusem silnika. U tego mojego kolegi (w M800 właśnie) próbowaliśmy ręcznie dokręcić 2 obroty i nie dało rady, mimo że trzech nas próbowało to i tak zostało niecałe ćwierć obrotu do dokręcenia.
motolukasz napisał(a): Goramo - czy w powyższym cytacie nie napisałeś, że nie daliście rady we trzech??
Ja zrozumiałem, że jednak się siłowaliście.
Jeśli nie to , poprostu źle odczytałem twoje intencje .
Tylko proszę nie ciągnijmy już dalej tego tematu .
Bosman78 napisał(a):hmmm to dziwne bo do mojej CBF wchodzi nie mniej nie więcej niż 2,8 L tak jak w instrukcji może to kwestia rocznika ja mam 2008 na wtrysku ?
Bluerider napisał(a):Bosman78 napisał(a):hmmm to dziwne bo do mojej CBF wchodzi nie mniej nie więcej niż 2,8 L tak jak w instrukcji może to kwestia rocznika ja mam 2008 na wtrysku ?
Ma wejść tyle ile jest w instrukcji, w przeciwnym razie nie cały został spuszczony.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości