So kwi 02, 2011 2:05 pm
So kwi 02, 2011 8:40 pm
So kwi 02, 2011 10:53 pm
N kwi 03, 2011 5:23 am
N kwi 03, 2011 6:46 am
N kwi 03, 2011 8:40 am
N kwi 03, 2011 8:44 am
goramo napisał(a):Jak miałem Intruza, to też w jego przypadku serwisówka podawała żeby kluczem dokręcać - pełne dwa obroty od chwili zetknięcia się uszczelki filtra z korpusem silnika. U tego mojego kolegi (w M800 właśnie) próbowaliśmy ręcznie dokręcić 2 obroty i nie dało rady, mimo że trzech nas próbowało to i tak zostało niecałe ćwierć obrotu do dokręcenia.
N kwi 03, 2011 6:42 pm
motolukasz napisał(a): Goramo - czy w powyższym cytacie nie napisałeś, że nie daliście rady we trzech??
Ja zrozumiałem, że jednak się siłowaliście.
Jeśli nie to , poprostu źle odczytałem twoje intencje .
Tylko proszę nie ciągnijmy już dalej tego tematu .
Pn kwi 04, 2011 3:34 pm
Bosman78 napisał(a):hmmm to dziwne bo do mojej CBF wchodzi nie mniej nie więcej niż 2,8 L tak jak w instrukcji może to kwestia rocznika ja mam 2008 na wtrysku ?
Pn kwi 04, 2011 4:40 pm
Bluerider napisał(a):Bosman78 napisał(a):hmmm to dziwne bo do mojej CBF wchodzi nie mniej nie więcej niż 2,8 L tak jak w instrukcji może to kwestia rocznika ja mam 2008 na wtrysku ?
Ma wejść tyle ile jest w instrukcji, w przeciwnym razie nie cały został spuszczony.